معاون خدمات شهر شهرداری منطقه یک رشت:

با آمادگی کامل در مقابل مشکلات ناشی از برف تمام قد ایستاده ایم

حرف تازه – مهندس شیخ کاظمی با اعلام این خبر گفت: انتظار داریم با تمهیدات اندیشیده شده در زمان بارش برف و پس از آن هیچگونه شرایط بحرانی را پیش روی نداشته باشیم. معاون خدمات شهر شهرداری منطقه یک رشت، با اشاره به اینکه از ماههای قبل برای بارش برف برنامه ریزی کرده ایم و […]

حرف تازه – مهندس شیخ کاظمی با اعلام این خبر گفت: انتظار داریم با تمهیدات اندیشیده شده در زمان بارش برف و پس از آن هیچگونه شرایط بحرانی را پیش روی نداشته باشیم.

معاون خدمات شهر شهرداری منطقه یک رشت، با اشاره به اینکه از ماههای قبل برای بارش برف برنامه ریزی کرده ایم و با آمادگی کامل در مقابل مشکلات ناشی از برف تمام قد حضور خواهیم داشت گفت: شهرداری منطقه یک به ۷ مسیر اصلی و درجه یک و ۷ مسیر درجه دو و سه تقسیم بندی و با دو شیفت کاری نیروی انسانی چیدمان شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برف روبی مسیرهای اصلی و مدیریت پیاده روها یادآور شد: در زمان برف مسیرهای استراتژیکی همچون پمپ بنزین ها، بیمارستانها، نانوایی ها و مدارس و… در راستای خدمات رسانی به شهروندان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در منطقه یک این مسیرها شناسایی شده اند و برف روبی این مسیرها در اولویت قرار خواهند گرفت.

مهندس شیخ کاظمی از تعریف سه مقر به عنوان استراحتگاه در سه ناحیه منطقه یک خبر داد و افزود: در برخی از مسیرهای اصلی و شریانی دو الی سه ماشین جهت خدمات رسانی بهینه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱ خودروی سنگین جهت برف روبی از خیابانهای منطقه یک در نظر گرفته شده است و پس از پایان بارش، برف ها به سمت رودخانه ها حمل می شود.

معاون خدمات شهر منطقه یک شهرداری رشت از شن پاشی و نمک پاشی در زمان برف نیز خبر داد و گفت: شن و نمک لازم نهیه شده است و در برخی از مسیرها جانمایی شده و ما انتظار داریم با تمهیدات اندیشیده شده با آمادگی کامل در زمان بارش برف و پس از آن هیچگونه شرایط بحرانی را پیش روی نداشته باشیم.