محمد حسن عاقل منش:

باید به هر بهانه ای به فکر حل مشکلات مردم باشیم

حرف تازه : محمد حسن عاقل منش در نشستی که با جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: باید بیش از پیش از ظرفیت جوانان برای پیشرفت شهر در ابعاد مختلف اعم از فرهنگی و […]

حرف تازه : محمد حسن عاقل منش در نشستی که با جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: باید بیش از پیش از ظرفیت جوانان برای پیشرفت شهر در ابعاد مختلف اعم از فرهنگی و اجتماعی ، رونق بخشیدن به صنعت گردشگری ، صنایع دستی و… برای درآمدزایی استفاده شود.

به گزارش حرف تازه به نقل از صبح رشت ، وی به فرهنگ کارآفرینی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای جوانان تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال تنها در دست مدیریت شهری نیست و باید همه نهادها و سازمان ها در کنار هم قرار گیرند.
رییس اسبق شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: مردم باید در کانون هدف مسئولان قرار گیرند و باید به هر بهانه ای به فکر حل مشکلات مردم باشیم.
عاقل منش با اشاره به آیه ای از قرآن مطرح کرد: خداوند سرنوشت هیچ مردمی را تغییر نمی دهد مگر آن مردم در خودشان تغییر ایجاد کنند و در مسیر این تغییر و نیل به سوی کمال باید در زندگی خویش این تغبیر را به وجود آوریم.
در این نشست جمعی از جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی گیلان هم به بیان دیدگاه های خویش پرداختند.