سید رضا موسوی روزان:

باید بدهی های سپیدرود مشخص شود و آنالیز هزینه ها ارائه شود

حرف تازه: در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت، رئیس کمیسیون فرهنگی در خصوص واگذاری سپیدرود به شهرداری به نکاتی اشاره کرد که در ادامه آمده است. سید رضا موسوی روزان خود را حامی سپیدرود دانست و گفت: کمک به سپیدرود، کمک به ورزش گیلان است. هواداران سپیدرود و داماش و ملوان فراتر از گیلان هستند. رئیس […]

حرف تازه: در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت، رئیس کمیسیون فرهنگی در خصوص واگذاری سپیدرود به شهرداری به نکاتی اشاره کرد که در ادامه آمده است.

سید رضا موسوی روزان خود را حامی سپیدرود دانست و گفت: کمک به سپیدرود، کمک به ورزش گیلان است. هواداران سپیدرود و داماش و ملوان فراتر از گیلان هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حمایت های مردم، شورا، شهرداری، مسئولین و غیرت کادر فنی و بازیکنان تیم سبب شد تا سپیدرود از لیگ دو به لیگ یک صعود کند افزود: امیدوارم با تداوم حمایت ها سپیدرود بتواند امسال به لیگ برتر صعود کند.

وی با اشاره به بخشی از عقب ماندگی های شهرداری رشت از جمله طلب پیمانکاران، حقوق و بیمه عقب مانده نیروهای رسمی و خدماتی و پروژه های نیمه تمام تصریح کرد: شورا بارها خواسته و تذکر داده است که این موارد پرداخت شود اما همگان می دانیم که باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشیم. سرمایه گذاری امروز شورا در سپیدرود هزینه نیست و دستاوردهای بسیاری دارد.

موسوی روزان با اشاره به قدمت، محبوبیت و ریشه دار بودن سپیدرود خاطر نشان کرد: صعود سپیدرود به لیگ برتر دل مردم را شاد می کند و شادی مردم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. ما به عنوان عضو شورا نمی توانیم نسبت به هیچ رشته ورزشی و هیچ ورزشکاری بی تفاوت باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در پایان گفت: میزان بدهی های سپیدرود مشخص نیست. باید بدهی ها دقیقا مشخصا شود و آنالیز هزینه ها ارائه شود. پیشنهاد می دهم هیئتی سه نفره متشکل از سه عضو از شورا، شهرداری و رئیس ورزش و جوانان تشکیل شود و ابهامات و موضوعات پیش رو بررسی شود. باید جوانب امر سنجیده شود تا فردی دیگر ادعای مالکیت نداشته باشد.