محمدحسن عاقل منش:

باید با کار شبانه روزی خانواده های شهرداری را خوشحال کنیم

حرف تازه – محمدحسن  عاقل منش در جلسه شورای اداری شهرداری رشت در ابتدای شورای پنجم بر توجه ویژه به پرسنل شهرداری رشت و حفظ آرامش مدیران تاکید کرد. عاقل منش با اشاره به افق رشت ۱۴۰۰ در پایان شورای پنجم گفت: این مسیر از امروز آغاز نشده است اما باید با برنامه محوری با شتاب […]

حرف تازه – محمدحسن  عاقل منش در جلسه شورای اداری شهرداری رشت در ابتدای شورای پنجم بر توجه ویژه به پرسنل شهرداری رشت و حفظ آرامش مدیران تاکید کرد.

عاقل منش با اشاره به افق رشت ۱۴۰۰ در پایان شورای پنجم گفت: این مسیر از امروز آغاز نشده است اما باید با برنامه محوری با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه کارگران و آتش نشانان شهرداری رشت امروز گله مندند تصریح کرد: آتش نشانی که همواره در خطر است و آرامش را به ارمغان می آورد خود آرامش ندارد.

عاقل منش تصریح کرد: باید با کار شبانه روزی خانواده های شهرداری را خوشحال کنیم و این نیازمند اراده جمعی است.

وی افزود: اولین وظیفه متوجه شورا است که نباید در اموری مثل عزل و نصب ها دخالت کند و اجازه دهد شهرداری و سرپرست با انگیزه به کار خود ادامه دهند.

محمدحسن عاقل منش با بیان اینکه در همین وضعیت اقتصادی برخی از شهرها موفق عمل کرده اند اظهار داشت: باید به سمتی برویم که به جای نگرانی حقوق ها به فکر پرداخت پاداش ها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: باید با برنامه ریزی صحیح بدانیم در سال ۱۴۰۰ در چه نقطه ای خواهیم بود.