سرپرست منطقه هفت بانک شهر در کشور:

بانک شهر آمادگی دارد در پروژه هایی که شهرداری ها معرفی می کنند ورود کند

حرف تازه : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند. در راستای برندسازی شهری، رشت باید به رتبه اول در حوزه ها تبدیل شود فاطمه قدیمی حرفه ضمن اشاره به برندسازی و اولین های شهر رشت گفت: باید از افرادی که توانایی تولید محتوا دارند پیشنهادات را دریافت […]

حرف تازه : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند.

در راستای برندسازی شهری، رشت باید به رتبه اول در حوزه ها تبدیل شود

فاطمه قدیمی حرفه ضمن اشاره به برندسازی و اولین های شهر رشت گفت: باید از افرادی که توانایی تولید محتوا دارند پیشنهادات را دریافت کنیم تا رشت از لحاظ تولید محتوا به ناشر اول تبدیل شود.

مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با بیان اینکه قرار نیست برای برندسازی رشت، مجموعه شهرداری به تنهایی در همه حوزه ها ورود کند تصریح کرد: نباید موازی کاری در زمینه های فرهنگی صورت بگیرد بلکه باید از تجربیات نهاد ها و افرادی که توانایی هایی در این حوزه دارند کمک گرفته شود.

خرید های حمایتی اگر به عرضه کتاب ختم شود اقدام مناسبی است

مرتضی عاطفی با اشاره به خریدهای حمایتی کتاب از سوی نهادهای مختلف گفت: اگر چرخه این خریدهای حمایتی منجر به عرضه شود اقدام مناسبی است؛ به شرط آن که موجب دپو شدن کتاب در جایی دیگر نشود.

مدیر شهرداری منطقه دو رشت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هیچ جنایتکاری در اثر خواندن کتاب جنایتکار نشده است.

وی در پایان گفت: همانطور که به کتب توجه می کنیم باید برای خالق آثار نیز احترام قائل شویم. برای رونق نشر، نویسنده و خالق آثار باید حداقل هایی را در اختیار داشته باشند.

در ادامه شهردار رشت، هیئت همراه و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از غرفه بانک شهر که حامی مالی این نمایشگاه است بازدید کردند.

بانک شهر آمادگی دارد در پروژه هایی که شهرداری ها معرفی می کنند ورود کند

سعید نوری سرپرست منطقه ۷ بانک شهر گفت: منطقه ۷ سرپرستی بانک شهر شامل استان های قزوین، همدان، گیلان، زنجان، کرمانشاه، کردستان و ایلام و به مرکزیت قزوین است.

وی افزود: از رسالت های اصلی بانک شهر در کشور این است که منابع مورد نیاز پروژه هایی که شهرداری ها معرفی می کنند را تامین کند و در اختیار آنها قرار دهد و بانک شهر در سرپرستی منطقه هفت نیز این وظیفه را دنبال می کند.

سعید نوری با اشاره به خرید اتوبوس توسط شهرداری رشت گفت: فاز اول پروژه مربوطه انجام شده است و فازهای بعدی در حال انجام است و بانک شهر آمادگی دارد در پروژه های دیگری که شهرداری رشت معرفی می کند نیز ورود کند.

سرپرست منطقه هفت بانک شهر افزود: بعضی شهرداری ها مدت زمان بیشتری با بانک شهر همکاری داشته اند و طبیعتا پروژه های بیشتری را با همکاری هم انجام داده اند.

وی در پایان از مذاکرات با شهرداری و شوراهای سایر شهرهای گیلان ازجمله رضوانشهر و تالش خبر داد.

در بازدید عصر سه شنبه شهردار رشت از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان که در محل نمایشگاه های دائمی گیلان بر پا شده است؛ علاوه بر دکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت، مختار جباری مشاور عالی شهردار، مظفر نیکومنش نودهی نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت، سید رضا موسوی روزان و فاطمه شیرزاد رییس و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر رشت، مرتضی عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو رشت و فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز حضور داشتند.