بانوی متخصص محیط زیست به شورای شهر رشت باز خواهد گشت؟!

با توجه به احتمال بالای تصدی حامد عبدالهی بر مسند شهرداری رشت و به تبع آن استعفای وی از عضویت در شورای اسلامی کلانشهر رشت، دکتر فرانک پیشگر به عنوان عضو علی البدل شورا وارد عمارت حاج میرزا خلیل رفیع خواهد شد.

حرف تازه – با توجه به احتمال بالای تصدی حامد عبدالهی بر مسند شهرداری رشت و به تبع آن استعفای وی از عضویت در شورای اسلامی کلانشهر رشت، دکتر فرانک پیشگر به عنوان اولین عضو علی البدل بعدی شورا وارد عمارت حاج میرزا خلیل رفیع خواهد شد.

پیشگر که در دوره شورای چهارم شهر رشت ریاست و نائب رئیسی کمیسیون بهداشت شورای اسلامی کلانشهر رشت را برعهده داشت را شاید بتوان یکی از بزرگترین غایبین شورا در دوره پنجم نامید که احتمالاً غیبت وی از صندلی شورا به زودی تمام خواهد شد.

این عضو علی البدل شورا که نائب رئیسی کمیسیون بهداشت کلانشهرهای کشور را نیز در کارنامه دارد، دکترای تخصصی رشته مهندسی محیط زیست خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران اخذ نموده و تخصص وی در حوزه محیط زیست قابل توجه است.

در چند ساله اخبر شهر رشت با معضلات محیط زیستی بسیاری مواجه بوده که از مهمترین آنها می توان به معضل آلودگی دو رودخانه رشت و مشکلات سلول دفن زباله سراوان اشاره نمود. به نظر می رسد با ورود دکتر پیشگر به بدنه شورا بار دیگر امیدها برای رفع معضلات زیست محیطی شهر رشت زنده خواهد شد.

گفتنی است از بانوی اخلاق شورا دکتر فرانک پیشگر به عنوان جدی ترین گزینه تصدی بر ریاست کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت در سال های آتی یاد می شود.