بانوی اخلاق و متخصص در آستانه بازگشت به شورای شهر رشت

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حجت جذب حداقل با ۷ رأی به‌عنوان شهردار رشت انتخاب خواهد شد و با این تفاسیر وی می‌بایست از عضویت در شورای اسلامی کلان‌شهر رشت کناره‌گیری نماید.

حرف تازه – شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حجت جذب با حداقل ۷ رأی به‌عنوان شهردار رشت انتخاب خواهد شد و با این تفاسیر وی می‌بایست از عضویت در شورای اسلامی کلان‌شهر رشت کناره‌گیری نماید.

جذب که سابقه عضویت در شورای چهارم کلان‌شهر رشت، نائب رئیسی شورا در دوره پنجم، ریاست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا و همچنین ریاست شورای اسلامی شهرستان رشت را در کارنامه دارد با رأی اکثریت اعضای شورا به‌عنوان شهردار رشت انتخاب خواهد شد.

در ادامه نیز با توجه به اینکه دکتر فرانک پیشگر رئیس سابق کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلان‌شهر رشت در دوره چهارم به‌عنوان اولین عضو علی‌البدل شوراست، وی پس از حضور جذب به‌عنوان شهردار وارد شورای اسلامی شهر رشت خواهد شد.

دکتر فرانک پیشگر به‌عنوان بانوی اخلاق و بانوی متخصص شورا، در کارنامه درخشان خود نائب رئیسی کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری کلان‌شهرهای کشور را داشته است. دکتر پیشگر در رزومه خود سوابقی چون عضویت در هیئت‌علمی گروه عمران دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت، عضویت انجمن متخصصان محیط زیست ایران، عضویت در سازمان نظام‌مهندسی استان گیلان و عضویت کمیسیون انرژی و محیط زیست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گیلان را در کارنامه خود دارد.

از دکتر پیشگر با توجه به سوابق درخشان در حوزه بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری به عنوان جدی ترین گزینه تصدی بر ریاست کمیسیون بهداشت سال سوم شورای شهر رشت نام برده می شود.

رئیس سابق کمیسیون بهداشت شورای اسلامی کلانشهر رشت در انتخابات دوره پنجم شوراها ۱۵۰۰۹ رای از رشتوندان اخذ نموده بود.

پیش از این بهراد ذاکری به‌عنوان اولین علی‌البدل شورای پنجم بجای جلال‌الدین محمد شکریه وارد شورای اسلامی کلانشهر رشت شده بود.