سپیدرود رشت یک – نفت مسجدسلیمان صفر؛

باز پس گیری ملک شخصی!

حرف تازه : سپیدرودی ها مزد جملات گسترده خود را گرفتند و موفق شدند تا با غلبه بر حریف جنوبی خود صدر جدول را دوباره از خونه به خونه باز پس بگیرند. سپیدرود ۱ (هادی موسوی دقیقه ۸۸) – ۰ نفت به گزارش حرف تازه به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود […]

حرف تازه : سپیدرودی ها مزد جملات گسترده خود را گرفتند و موفق شدند تا با غلبه بر حریف جنوبی خود صدر جدول را دوباره از خونه به خونه باز پس بگیرند.

سپیدرود ۱ (هادی موسوی دقیقه ۸۸) – ۰ نفت

به گزارش حرف تازه به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود ؛ هفته دوازدهم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان – شنبه هشتم آبان ماه

ساعت ۱۴:۴۵ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: بارانی – تماشاگر:  پنج هزار نفر

photo_2016-10-29_15-53-03

داور وسط: حسن اکرامی.

کمک داوران: فرزاد بهرامی ، محسن سلطانی.

داور چهارم: محمدباقر پورباقر.+۳

کارت زرد:

محمد خان احمدی دقیقه ۱۸ (نفت) – هادی موسوی دقیقه ۲۰، احسان عبدی دقیقه ۳۳، سهیل حق شناس دقیقه ۹۵ (سپیدرود)

اخراج:

سهراب بختیاری زاده سرمربی نفت –

ترکیب سپیدرود رشت:

photo_2016-10-29_15-53-00

سید محمد حسینی، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، سهیل حق شناس، حافظ یعقوبی، محمد دادرسی (از دقیقه ۶۲ پویا نزهتی)، محمد رستمی، میثم فردوسی (از دقیقه ۸۰ محمدرضا مهدوی)، احسان عبدی (از دقیقه ۸۵ میلاد پورمحسن)، میلاد قربانزاده.

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

photo_2016-10-29_15-52-50

مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، رضا یزدان، محمد خان احمدی، میلاد خدایی، شهاب زندکار، امین جهان کهن (از دقیقه ۹۰ میلاد صالح وند)، علی کیانی فر، ایمان رییسی نصب (از دقیقه ۷۸ مختار دراجی)، سجاد موسوی (از دقیقه ۶۴ عرفان پورافراز)، حسین رسولی.

سرمربی: سهراب بختیاری زاده.

شرح بازی:

photo_2016-10-29_15-52-44

سپیدرود با تساوی هفته گذشته خود مقابل راه‌آهن به خاطر تفاضل گل کمتر، دوم شد. نفت هم هفته پیش در ثانیه‌های پایانی از شکست برابر آلومینیوم اراک گریخت و در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند.

سپیدرود که در این مسابقه رضا الماسخاله و حسین کعبی را در اختیار ندارد، می‌تواند با پیروزی در این دیدار و نیز لغزش خونه‌به‌خونه، دوباره به رتبه نخست جدول بازگردد.

نیمه نخست:

photo_2016-10-29_15-52-48

مسابقه در هوای بارانی رشت رد حالی آغاز شد که دو تیم در دقایق ابتدایی سعی می کردند تا یکدیگر را مورد ارزیابی قرار دهند و توپ بیشتر در میانه های میدان در جریان بود.

نخستین موقعیت مسابقه در دقیقه ۱۰ بر روی یک ضربه ایستگاهی روی داد که سانتر میلاد قربانزاده را هادی موسوی با سر نواخت که توپ پس از برخورد به ندافعان راهی خارج شد.

نخستین کرنر مسابقه را سپیدرود در دقیقه ۱۵ بدست آورد که البته حاصلی برای آنها نداشت.

در دقیقه ۱۷ شوت سجاد موسوی را سید محمد حسینی به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۲۲ ضربه سر رضا یزدان با فاصله اندک از کنار تیرک دروازه سپیدرود راهی خارج شد.

در دقیقه ۳۵ ضربه ایستگاهی نفت مسجد سلیمان پس از برخورد با سهیل حفق شناس راهی کرنر شد.

در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید.

نیمه دوم:

photo_2016-10-29_15-53-05

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر و با همان ترکیب ابتدایی مسابقه گام به زمین گذاشتند.

بهترین موقعیت گلزنی این مسابقه در دقیقه ۵۶ برای سپیدرود حاصل شد که شوت محد دادرسی با بی دقتی از وسط محوطه جریمه به هوا فرستاده شد.

در دقیقه ۵۸ یک کار تیمه عالی درون محوطه جریمه با پاس سهیل حق شناس برای محمد دارسی و پاس عرضی او برای احسان عبدی می توانست گل برتری سرخ پوشان را حاصل کند که ضربه احسان عبدی با فاصله اندک راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۳ بازهم موقعیت برای احسان عبدی حاصل شد و شوت او از پشت محوطه جریمه با فاصله اندک راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۹ ورزشگاه به گمان گل به هوا برخواست اما ضربه ی بغل پای سهیل حق شناس که از سانتر شایان مصلح بدست آمده بود در حالی که دروازه خالی بود به هوا فرستاده شد.

در نهایت سپیدرودی ها مزد جملات گسترده خود را گرفتند و موفق شدند تا با غلبه بر حریف جنوبی خود صدر جدول را دوباره از خونه به خونه باز پس بگیرند.

شرح گل ها:

photo_2016-10-29_15-53-17

سپیدرود ۱-۰ نفت: سانتر مواج و زیبای محمدرضا مهدوی درون محوطه جریمه زیر پای سهیل حق شناس افتاد و توپ ریباندی دروازه بان را هادی موسوی با قدرت زیر تاق دروازه نفت کوبید.

اتفاقات ویژه:

photo_2016-10-29_15-53-13

۱- در دقیقه ۳۱ داور سهراب بختیاری زاده سرمربی نفت مسجد سلیمان را به دلیل اعتراض به رای داور از زمین مسابقه اخراج کرد.

۲- این مسابقه به مانند سایر بازی های خانگی سپیدرود از شبکه بین المللی باران به صورت زنده پخش می شد.

۳- از همان دقایق ابتدایی نیمه نخست بازیکنان نفت و به ویژه دروازه بان این تیم سعی در اتلاف وقت بازی داشتند که چند بار از سوی داور با تذکر سفت و سخت موتجه شدند.

۴- در جایگاه ویژه ورزشگاه عضدی چهره هایی همچون دکتر ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت، مسعود کاظمی رییس و رضا رسولی عضو شورای شهر رشت، مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال استان گیلان حضور داشتند.

untitled89