باز هم گافی دیگر از کانال نزدیک به کارمند شهرداری عاشق شورا

حرف تازه : یکی از کانال های تلگرامی که چندین بار در انتشار خبردروغ سابقه داشته است بار دیگر گاف داد. این کانال تلگرامی که به نظر می رسد نزدیک به یکی از کارمندان عاشق شورا در شهرداری رشت باشد این بار در اقدامی عجولانه کنده شدن درخت های کاج بزرگ و زیبای میدان دفاع مقدس (لاکانی) رشت […]

حرف تازه : یکی از کانال های تلگرامی که چندین بار در انتشار خبردروغ سابقه داشته است بار دیگر گاف داد.

این کانال تلگرامی که به نظر می رسد نزدیک به یکی از کارمندان عاشق شورا در شهرداری رشت باشد این بار در اقدامی عجولانه کنده شدن درخت های کاج بزرگ و زیبای میدان دفاع مقدس (لاکانی) رشت را بهانه کرد تا سازمان زیباسازی شهرداری رشت را تبر به دست بنامد!

این کانال که این اقدام را انتحاری نامیده بود حتی به خود زحمت نداد تا با پیگیری چند دقیقه ای از عامل و دلیل اصلی کنده شدن کاج ها اطلاعاتی به دست آورد.

پیگیری های خبرنگار حرف تازه نشان می دهد این کار از سوی سازمان زیباسازی انجام نشده است و مسئولیت آن با شهرداری منطقه دو رشت بوده است ضمن آنکه درختان هم از بین نرفته اند.

بر اساس پیگیری های انجام شده درختهای سدروس میدان ضیابری باعملیات روت بال توسط شهرداری منطقه دو جهت ساخت المان یادمان شهدای دفاع مقدس از سوی این شهرداری انتقال یافته است و مجددا در پارک شهر کاشته شده است که تصاویر مربوطه در ادامه آمده است.

ضمنا عملیات جابجایی درختان با مجوز کمیسیون ماده هفت به شرط جابجایی انجام پذیرفته است.

این کانال تلگرامی که پیش از این نیز سابقه هجمه های ناعادلانه به برخی ارکان و مدیران شهرداری رشت را در کارنامه دارد بار دیگر در اقدامی عجولانه خبردروغ منتشر کرد تا به این نتیجه برسیم که یا در مطالب مندرج در این کانال، کینه نسبت به راست بودن خبر اولویت دارد و یا گاف داده است…