جلسه انتخاب شهردار به حدنصاب نرسید

باز هم انتخاب شهردار رشت و اختلافات عمیق شورانشینان

عصر دوشنبه جلسه شورای اسلامی شهر رشت با دستور کار انتخاب شهردار به حد نصاب نرسید تا باز هم شاهد اختلافات عمیق شورانشینان در پروسه انتخاب شهردار باشیم.

اختصاصی حرف تازه – عصر دوشنبه جلسه شورای اسلامی شهر رشت با دستور کار انتخاب شهردار به حد نصاب نرسید تا باز هم شاهد اختلافات عمیق شورانشینان در پروسه انتخاب شهردار باشیم.

در جلسه عصر امروز رمضانپور، حاجی پور، رسولی، شیرزاد، عاقل منش و عبدالهی حضور داشتند و به نظر می رسد رای این شش نفر تا این لحظه برای سید محمد احمدی خواهد بود.
از سوی دیگر علوی، ذاکری، زاهد، علیپور و جذب در جلسه حضور نداشتند. گفته می شود این پنج عضو شورا به شهردار شدن سید امیرحسین علوی رای خواهند داد.
از سید امیرحسین علوی و سید محمد احمدی به عنوان دو گزینه اصلی شهرداری رشت نام برده می شود و قرار است روز چهارشنبه جلسه آینده شورا برگزار شود.
پیش از این شورای شهر رشت شش بار نسبت به انتخاب شهردار و سه بار نسبت به انتحاب سرپرست اقدام کرده که صلاحیت سه شهردار منتخب احراز نشده است.
جلسات شورای شهر رشت با حضور ۸ نفر به حد نصاب می رسد و انتخاب شهردار به شش رای از ۱۱ رای اعضای شورا نیاز دارد.
شورای شهر رشت در طول دوره سه ساله فعالیت خود، تقریبا هیچ یادگار بزرگ و عملکرد شاخصی از خود به جای نگذاشته است و شاید اگر هر فردی به جای این اعضا به عضویت شورا در می آمد عملکردی به مراتب بهتر را در حوزه مدیریت شهری رشت شاهد بودیم.
لازم به ذکر است هنوز آرای هیچ یک از اعضا به طور علنی اعلام نشده و تمام تحلیل های موجود بر پایه شنیده های غیررسمی و حدس و گمان خواهد بود و ممکن است در جلسه آینده هریک از اعضا تصمیم مستقل دیگری را اتخاذ نمایند.
باز هم انتخاب شهردار رشت و اختلافات عمیق شورانشینان

باز هم انتخاب شهردار رشت و اختلافات عمیق شورانشینان