جنگ قهرمانی در ایستگاه ماقبل پایانی؛

بازی های حساس پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر

بازی های حساس پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر ادامه جنگ قهرمانی سرخابی ها در ایستگاه ماقبل پایانی است.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، عصر امروز و در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر تمامی بازی ها از جمله بازی های حساس پرسپولیس و استقلال به طور همزمان و از ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

اوج حساسیت و هیجان در قزوین و تهران

در مهم ترین دیدارهای امشب شمس آذر در قزوین میزبان پرسپولیس است و استقلال در تهران به مصاف گل گهر سیرجان می رود. پرسپولیس با ۶۲ و استقلال با ۶۱ امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی ایستاده اند.

شاگردان اوسمار در تیم پرسپولیس به دنبال تداوم صدرنشینی و افزایش بخت قهرمانی هستند و به نتیجه ای جز پیروزی و کسب ۳ امتیاز رضایت نمی دهند و شاگردان نکونام در تیم استقلال نیز به دنبال کسب ۳ امتیاز و لغزش سرخپوشان برای بازگشت به صدر خواهند بود.

در دیدارهای سرنوشت ساز انتهای جدول نیز به طور همزمان ذوب آهن میزبان نفت آبادان است و مس رفسنجان در زمین خود به مصاف استقلال خوزستان می رود. نفت آبادان و استقلال خوزستان با ۲۱ و ۲۲ امتیاز در رده های شانزدهم و پانزدهم ایستاده اند و با توجه به ۲۵ امتیازی بودن فولاد، تیم رده چهاردهم جدول، در صورت شکست در دیدارهای امروز تقریبا سقوطشان مسجل خواهد شد.

این در حالی است که فولاد در زمین خود میزبان پیکان است و هر دو تیم با ۲۵ و ۲۶ امتیاز همچنان خطر سقوط را احساس می کنند. از سوی دیگر نساجی میهمان هوادار است و نساجی نیز همچون پیکان ۲۶ امتیاز دارد.

دو دیدار تقریبا تدارکاتی نیز برگزار خواهد شد. آلومینیوم اراک میزبان سپاهان رده سومی است که با هر نتیجه ای جایگاه سپاهان در پایان رقابت های امروز تغییر نخواهد کرد. تراکتور نیز میزان ملوان بندرانزلی خواهد بود که این دیدار نیز بیشتر برای ملوانان و حفظ رده پنجم حائز اهمیت است هرچند تراکتور نیز نیم نگاهی به رده سوم سپاهان دارد.