هادی طباطبایی:

بازیکنان داماش شیر صفتند

حرف تازه : سرمربی جدید باشگاه داماش گیلان با اشاره به دلیل حضورش بر روی نیمکت هدایت این باشگاه گفت: همه ما در اینجا در کنار هم حضور یافته ایم که به موفقیت داماش و فوتبال رشت کمک کنیم. به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، متن کامل صحبت های سیّد […]

حرف تازه : سرمربی جدید باشگاه داماش گیلان با اشاره به دلیل حضورش بر روی نیمکت هدایت این باشگاه گفت: همه ما در اینجا در کنار هم حضور یافته ایم که به موفقیت داماش و فوتبال رشت کمک کنیم.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، متن کامل صحبت های سیّد هادی طباطبایی سرمربی جدید باشگاه داماش گیلان در مراسم معارفه رسمی را در ادامه خواهید خواند:

خوشحالم که در داماش و در شهرم حضور دارم؛ از رامیز تشکر می کنم

سیّد هادی طباطبایی در مورد دلایل حضورش بر روی نیمکت سرمربیگری تیم داماش گیلان اظهار داشت: خدمت همه بچه های خوب سرزمینم سلام عرض می کنم و از آقای حاجی پور، مهندس الطافی و دیگر دوستان که افتخار دادند و امروز در خدمت شان هستیم، ممنونم. اگر می بینید امروز همه چیز را کنار گذاشته و به شهرم برگشته و اینجا در کنار شما هستم، دلیل واضحی دارد.
وی افزود: قبل از اینکه بخواهم به این دلیل اشاره کنم، باید از زحمات و تلاش های رامیز محمداُف سرمربی قبلی این تیم تشکّر کنم. تشکر بنده یک دلیل ویژه ای دارد و آن هم بابت بازیکنان بسیار خوبی است که در کنار هم جمع کرده است.
سرمربی داماش در ادامه در خصوص عدم نتیجه گیری مناسب داماش در چند هفته اخیر گفت: اینکه چرا تاکنون نتیجه نگرفته اید، خود شما باید دلیلش را به من بگویید. انشالله با هم در جلسه ای صحبت می کنیم و اتفاقات خوبی را کنار یکدیگر رقم خواهیم زد.
وی خطاب به بازیکنان تیمش اضافه کرد: آقای حاجی پور صحبت خوبی در مورد شیر و شیرها کردند. از یاد نبرید که شیرها با شیرها همزاد پنداری می کنند. در شماها صفت شیر وجود دارد. ان شاء الله که شما در مقابل تیم های حریف شیرهای درّنده ای خواهید شد و قدرتی که درونتان است را نشان خواهید داد. این را شما باید ثابت کنید. من به اینجا آمده ام تا به شما کمک کنم. اگر شما هم کمک کنید قطعاً اتفاقات خوب زیادی خواهد افتاد. به همین دلیل من از رامیز تشکّر می کنم که شما را در کنار هم جمع کرد و من خوشحالم که در کنار شما هستم.

باشگاه دستم را باز گذاشته، اما بازیکن دیگری نمی خواهم

طباطبایی در مورد تغییر بازیکنان در ترکیب داماش تصریح کرد: زمانی که در مورد همکاری با باشگاه صحبت کردم، باشگاه دست من را برای گرفتن و یا کنار گذاشتن هر بازیکنی کاملاً باز گذاشت. اما به صراحت می گویم امروز و در این لحظه که در حضور شما هستم، با وجود شما، من نیاز به هیچ بازیکنی ندارم، مگر اینکه شما خلافش را ثابت کنید، که البته مطمئنم این اتفاق نخواهد افتاد.
وی خاطرنشان کرد: از امروز کاری را که می خواهید شروع کنید، سعی کنید با تمرکز، تمرکز و تمرکز باشد. تلاش کنید و کارهای اضافه را کنار بگذارید و آن چیزی را که لازمه کارتان هست را دنبال کنید تا با تمرکز بالا برای موفقیت داماش تلاش کنیم.

با کمک هم باید فوتبال رشت را به جایگاه شایسته‌اش برسانیم

سرمربی جدید داماش گیلان در خصوص سایر نفرات کادر فنی این باشگاه گفت: من امروز در خدمت دو عزیز هستم که از ابتدا در کادرفنی این تیم حضور داشته اند و با هم همکاری می کنیم، آقایان مرسل وقری و حامد طباطبایی در کنار بنده خواهند بود.
وی یادآور شد: حرف کادر فنی حرف بنده است. این را به خاطر بسپارید که در کارتان به همدیگر احترام بگذارید، حرمت بزرگتر و کوچکتر را در تیم رعایت کنید. به بزرگترهای باشگاه احترام بگذارید. بزرگترهای خیلی خوبی در این تیم داریم. همانطور که کوچکترها باید حرمت بزرگترها را نگه دارند، با وجود بزرگترهایی که من در این تیم می بینم می توانند به کوچکترها کمک کنند و امیدوارم با هم بتوانیم مسیرمان را ادامه بدهیم و به آن چیزی که شایسته و لیاقت این شهر و شما هست دست پیدا کنیم.