رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت:

بازگشت لوایح حمایتی از سپیدرود و داماش به معنای عدم حمایت نیست / ضابطه مند شدن حمایت از ورزش در دستور کار

حرف تازه – در پی درخواست برگشت لوایح حمایتی شهرداری رشت از سپیدرود و داماش و شایعاتی که در خصوص تصمیم شهرداری رشت در عدم حمایت از این دو تیم مطرح شد علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت. وی با اشاره به حمایت هایی که همواره […]

حرف تازه – در پی درخواست برگشت لوایح حمایتی شهرداری رشت از سپیدرود و داماش و شایعاتی که در خصوص تصمیم شهرداری رشت در عدم حمایت از این دو تیم مطرح شد علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

وی با اشاره به حمایت هایی که همواره از سوی شهرداری رشت از دو تیم سپیدرود و داماش شده است گفت: دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت موافق ادامه حمایت ها و حتی افزایش آن است و بازگشت این لوایح ارتباطی به قطع حمایت ها ندارد.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز حمایت های نقدی و غیر نقدی از این دو تیم صورت می گرفته است و در اختیار گذاشتن زمین تمرین، اتوبوس رفت و برگشت تماشاگران، اقامت بازیکنان غیر بومی ،تبلیغات محیطی ، برگزاری جشن صعود برای سپیدرود و اهدای هدایا به بازیکنان و حمایت های نقدی نمونه هایی از آن بوده است که ادامه خواهد داشت.

علیرضا حسنی با اشاره به اینکه شهرداری رشت قصد دارند به صورت مشخص و ضابطه مند حمایت های خود را از هیئت های ورزشی، تیم های فوتبال و قهرمانان رشته های مختلف ادامه دهند توضیح داد: حمایت های مادی که پیش از این به تصویب رسیده است هنوز به طور کامل پرداخت نشده است و این موضوع مورد توجه شهرداری رشت خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت سپیدرود و داماش را از سرمایه های این شهر دانست و گفت: از سوی دیگر پرداخت به موقع حقوق و بیمه کارکنان، حمایت از هیئت های دیگر ورزشی و قهرمانان نیز باید در نظر گرفته شود و به صورت مشخص و ضابطه مند عمل شود تا از تصمیمات سلیقه ای جلوگیری به عمل آید و این موضوع به معنای عدم حمایت از دو تیم فوتبال نیست.

علیرضا حسنی با بیان اینکه حدود نیمی از مصوبه حمایت یک میلیاردی از سپیدرود پرداخت نشده است گفت: تمامی این موارد مدنظر شهرداری رشت خواهد بود و این درخواست بازگشت لایحه صرفا به منظور ضابطه مند شدن حمایت ها در آینده است.

وی در پایان اظهار داشت: از افراد مطلع انتظار می رود در یک فضای مناسب و آرام برای عبور از مشکلات در جهت کمک به این دوتیم؛ همت مضاعف نمایند