بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا با یک برنامه اینترنتی

در حالی که حدود دو سال از تعطیلی برنامه نود می گذرد خبرهایی از بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا با یک برنامه اینترنتی به گوش می رسد. 

حرف تازه – در حالی که حدود دو سال از تعطیلی برنامه نود می گذرد خبرهایی از بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا با یک برنامه اینترنتی به گوش می رسد.

صبح سینما در این خصوص نوشت:  پس از گذشت دو سال از تعطیلی برنامه «نود» فردوسی پور با یک برنامه اینترنتی به عرصه اجرا بر می‌گردد.

تهیه کنندگی این برنامه بر عهده شخص فردوسی پور خواهد بود و به صورت هفتگی پخش می شود.

او پس از تعطیلی برنامه «نود» ویژه برنامه«کلاسیکو» را با اجرای پژمان جمشیدی در بستر سامانه های VOD تهیه کرد.

بازگشت او به اجرا پس از اتفاقات برنامه «نود» می تواند خبر مهمی برای دوست داران فردوسی پور باشد و یک چالش بزرگ برای تلویزیون.

به گزارش حرف تازه ، حذف عادل فردوسی پور پروژه ای است که تا این لحظه نه تنها مورد استقبال افکار عمومی قرار نگرفته است بلکه همچنان بسیاری از هواداران او در فضای مجازی پست و استوری هایی را به یاد او به اشتراک می گذارند و غیبت او به طرز محسوسی از محبوبیت محمدحسین میثاقی نیز کاسته است. باید منتظر ماند و دید سرنوشت برنامه اینترنتی جدید فردوسی پور چه خواهد شد و سرانجام چه زمانی مسئولین شبکه سه سیما به فکر بازگردادن فردوسی پور به گزارش مسابقات فوتبال و شروع دوباره نود خواهند افتاد؟

 بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا با یک برنامه اینترنتی

بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا با یک برنامه اینترنتی