یک انتصاب جدید در هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان؛

بازگشت دوباره حسین (هادی) نصیری به عرصه مدیریت هیئت بولینگ و بیلیارد شهرستان لاهیجان

حرف تازه : به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان و با تایید و صدور حکمی از سوی مهندس سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان ،حسین(هادی) نصیری پیشکسوت و عضو هیئت رئیسه هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان به سمت سرپرستی هیئت بولینگ و بیلیارد شهرستان لاهیجان منصوب […]

حرف تازه : به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان و با تایید و صدور حکمی از سوی مهندس سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان ،حسین(هادی) نصیری پیشکسوت و عضو هیئت رئیسه هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان به سمت سرپرستی هیئت بولینگ و بیلیارد شهرستان لاهیجان منصوب گردید .

بزرگ چنانی در مصاحبه با روابط عمومی هیئت استان ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد این پیشکسوت محترم در عرصه مدیریت هیئت شهرستان لاهیجان گفت زندگی محل کسب تجربه است و استفاده از تجارب بزرگان، ما را از روش آزمون و خطا که خود ممکن است موجب خسارت شود دور می کند.

امروز ما انسان ها با دیروز و فردایمان فرق می کند. برای بعضی تصمیمات مدیریتی شجاعتی نیاز است؛ برای این انتخاب تلاشم این بود که مانند گذشته مصالح این ورزش را در نظر بگیرم و با هادی نصیری که در هر شرایطی یار و یاور ما بود و معتقدم که با این رشته ورزشی زندگی کرده و با عشقی منحصر به فرد به تماشای بازی شاگردانش می نشیند که بار ها شاهد اشک شوق ایشان بابت موفقیت های بچه های گیلان بودم، صحبت کردم و خواسته های خود را از منظر مدیریت این ورزش بیان کردم و به این نتیجه رسیدم که برای این شهرستان با پتانسیل بالا، حضور مجدد ایشان مثمر ثمر خواهد بود. امیدوارم با کسب تجربه از گذشته برای آینده ای بهتر تلاش کنیم .
در پایان سارنگ بزرگ چنانی از جامعه بیلیارد خواست که برای موفقیت ۶ بازیکن و دو داور گیلانی حاضر در مسابقات کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال به میزبانی هیئت استان اذربایجان غربی حضور دارند دعا کنند و گفت حضور آقایان رضا شکری و ایمان ایمانی به عنوان مدرسین فدراسیون موجب فخر و مباهات جامعه این رشته ورزشی در گیلان میباشد.و از همه دعوت کرد که از فرصت باقیمانده تا پنجم شهریور جهت ثبت نام در دوره توجیهی داوری و مربیگری به میزبانی هیئت استان گیلان که در باشگاه بیلیارد سارنگ رشت برگزار میگردد استفاده نمایند.

روابط عمومی هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان