استعفای قائم مقام و مدیرعامل استقلال

بازگشت بیرانوند به پرسپولیس با وساطت امیری و قرارداد دو ساله

در روزهای اخیر اخبار متعددی در خصوص جدایی و فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس منتشر شد اما در نهایت بیرانوند به پرسپولیس بازگشت.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، قرارداد دو ساله بیرو در حالی به نتیجه رسید که باشگاه استقلال به امضای قرارداد با گلر سرخپوشان نزدیک شده بود اما با وساطت وحید امیری و دیگر بازیکنان و همچنین نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، پس از سه روز علیرضا بیرانوند پای میز مذاکره با رضا درویش نشست و امضای قرارداد جدید، بازگشت بیرانوند به پرسپولیس را قطعی کرد.

بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

همانطور که گفته شد این قرارداد دو ساله است و بدین ترتیب گلر شماره یک سرخپوشان دو فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.

حالا با توجه به جدایی احتمالی احمد گوهری باید دید پرسپولیس برای تقویت خظ دروازه خود و اطمینان خاطر از یک نیمکت آماده، به سراغ کدام دروازه بان خواهد رفت.

در حال حاضر دروازه بانانی چون حسین حسینی، امیر عابدزاده و علیرضا حقیقی در بازار نقل و انتقالات نیز در دسترس هستند اما با امضای قرارداد بیرانوند بعید است سرخپوشان پایتخت به سراغ دروازه بانان نامبرده بروند. البته هنوز هیچ قطعیتی وجود ندارد اما شاید برای کم شدن حواشی درون اردویی گزینه خارجی نیز در لیست پرسپولیس قرار بگیرد و حتی شاید گوهری در نهایت در این تیم ماندگار شود.

 از سوی دیگر همزمان با این اتفاق، علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال و حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی این تیم از سمت خود کناره گیری کردند.

به نظر می رسد آبی های پایتخت که با مذاکرات خود، خواسته یا ناخواسته برای ۷۲ ساعت پرسپولیس را وارد حاشیه کرده بودند حالا خودشان درگیر حواشی بزرگتری شده اند و تکلیف تیمشان برای فصل پیش رو روشن نیست.

1894799

1894798

1894808