بازگشایی سینماها در گیلان از امروز / بلیت نیم بها در روزهای اول تا سوم تیرماه

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به بازگشایی سینماها در گیلان و سالن‌های کنسرت و تماشاخانه ‌های استان با ۵۰ درصد ظرفیت از ابتدای تیرماه، گفت: بلیت سینماها در سه روز نخست نیم‌بها ارائه می‌شود.

حرف تازه – مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به بازگشایی سینماها در گیلان و سالن‌های کنسرت و تماشاخانه ‌های استان با ۵۰ درصد ظرفیت از ابتدای تیرماه، گفت: بلیت سینماها در سه روز نخست نیم‌بها ارائه می‌شود.

فیروز فاضلی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازگشایی سینماهای استان گیلان از امروز، گفت: سینماها، سالن‌های کنسرت و تماشاخانه‌ها با توجه به اعلام بازگشایی پس از حدود چهار ماه تعطیلی به دلیل بحران کرونا، مکلف به آغاز کار با ظرفیت ۵۰ درصدی از ابتدای تیرماه هستند.

وی تصریح کرد: چیدمان تماشاچیان بر روی صندلی‌ها، دو در میان بوده و نسبت به ردیف بعدی حالت ضربدری خواهد داشت و برای فروش بلیت، ورود و خروج به سینما و سالن نمایش، رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: بازگشایی مراکز یادشده با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، اما در نهایت این خود مردم هستند که با اهتمام و رعایت موارد توصیه شده، ضریب امنیت سلامت خود و خانواده خویش را ارتقا می‌بخشند.

فاضلی ادامه داد: مطابق توافق پخش کنندگان و سینماداران، سینماهای سراسر کشور در روزهای اول، دوم و سوم تیرماه به ارائه بلیت‌های نیم‌ها می‌پردازند تا موجب آشتی دوباره مردم با سینماها شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان دارای ۹ سینمای فعال با ۱۰ سالن نمایش فیلم است، متذکر شد: با از سرگیری فعالیت سینماها، فیلم‌های «شنای پروانه» ساخته محمد کارت و «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» ساخته پیمان قاسم‌خانی در کنار پنج فیلم اکران اسفند ۹۸ روی پرده می‌روند.

بازگشایی سینماها در گیلان از امروز / بلیت نیم بها در روزهای اول تا سوم تیرماه

بازگشایی سینماها در گیلان از امروز / بلیت نیم بها در روزهای اول تا سوم تیرماه