بازگشایی‌ های تکراری و متعدد برای فاز یک آب‌نمای بوستان ملت!

برای چندمین بار آبنمای بوستان ملت رشت افتتاح شد.

حرف تازه – اردیبهشت‌ماه سال گذشته بود که بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال کشور در بوستان ملت رشت به بهره‌برداری رسید. اگرچه عموماً موضوع راه‌اندازی آب‌نما در شهرهایی اجرا می‌شود که به‌طور طبیعی شهروندان از دیدن باران در اکثر روزهای سال محروم هستند اما به هر طریق این آب‌نما در شهر رشت رسماً افتتاح و بهره‌برداری شد.

پروژه آب‌نمای موزیکال بوستان ملت شهر رشت در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع در ۲ فاز به اجرا درخواهد آمد که فاز اول آن به‌عنوان بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال کشور با صرف هزینه ۴۰ میلیارد ریال در مدت ۶۸ روز به بهره‌برداری رسید.

بااین‌حال اما پس از مدتی به دلایل مختلف این آب‌نما مورد استفاده قرار نگرفت تا در فروردین‌ماه سال جاری این پروژه مجدداً بازگشایی و فعال شود. نکته عجیب در خصوص بازگشایی این آب‌نما عدم راه‌اندازی آن پیش از حضور مسافران نوروزی در شهر رشت بود و انتخاب آخرین روزهای تعطیلات نوروزی برای راه‌اندازی آن کمی عجیب به نظر می‌رسید.

پس‌ازاین اما روز گذشته برای چندمین بار این آب‌نما در تعجب همگان بازگشایی شد تا بازگشایی فاز اول این پروژه همچنان مورد علاقه شهردار رشت باشد و احتمالاً در لیست کارهای صورت گرفته توسط نصرتی قرار گرفته شود! به‌هرحال مردم آنچه که می‌بایست ببینند در کف خیابان است!!!