قائم مقام سازمان حمل و نقل بار و مسافر خبر داد؛

بازسازی و راه اندازی تعدادی از خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت در تعمیرگاه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت

حرف تازه – سید امیر شکوهی راد قائم مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از بازسازی و راه اندازی تعدادی از خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت در تعمیرگاه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد. سید امیر شکوهی راد در گفتگو با […]

حرف تازه – سید امیر شکوهی راد قائم مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از بازسازی و راه اندازی تعدادی از خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت در تعمیرگاه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد.


سید امیر شکوهی راد در گفتگو با آوای رشت ضمن تبریک روز حمل و نقل اظهار داشت: با تلاش پرسنل سازمان ۶ دستگاه اتوبوس ایران خودرو دیزل، ۴ دستگاه پیشرو دیزل و ۲ دستگاه میدل باس بازسازی و راه اندازی شدند.

معاون پشتیبانی سابق سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به راه اندازی ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر در سازمان گفت: در صورت تامین اعتبار ۱۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال راه اندازی خواهند شد.