مدیر روابط عمومی مجتمع فنی تهران در گیلان خبرداد:

بازدید پروفسور فرانسیسکو و پیرونی از اساتید دانشگاه تورین ایتالیا از مجتمع فنی تهران

حرف تازه – مدیر واحد روابط عمومی مجتمع فنی تهران در گیلان گفت:  اساتید مطرح ایتالیا از مجتمع فنی تهران نمایندگی گیلان بازید کردند. مدیر واحد روابط عمومی مجتمع فنی تهران دکتر مهدی پرورش در خصوص بازدید اساتید مطرح ایتالیا از مجتمع فنی تهران اظهار کرد:امروز آقایان دکتر میکله فلیپو فونته فرانسیسکو و پروفسور اٰندره پیرونی سران جنبش […]

حرف تازه – مدیر واحد روابط عمومی مجتمع فنی تهران در گیلان گفت:  اساتید مطرح ایتالیا از مجتمع فنی تهران نمایندگی گیلان بازید کردند.

مدیر واحد روابط عمومی مجتمع فنی تهران دکتر مهدی پرورش در خصوص بازدید اساتید مطرح ایتالیا از مجتمع فنی تهران اظهار کرد:امروز آقایان دکتر میکله فلیپو فونته فرانسیسکو و پروفسور اٰندره پیرونی سران جنبش اسلوفود از مجتمع فنی تهران نمایندگی گیلان بازدید کردند.

پرورش با توجه به حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی از مجتمع فنی تهران افزود: محمد کازرونی منفرد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی نیز  از دیگز مهمانانی بود که از مجتمع فنی تهران نمایندگی گیلان دیدن نمودند و ساعاتی با حضور ریاست مجتمع و ریاست واحد روابط عمومی به تبادل نظر و یافتن نقطه نظرات مشترک درباره موضوع مطروحه پرداختند.
وی در مورد جلسه با اساتید حاظر از کشور ایتالیا اظهار نمود:  در پایان جلسه به این جمع بندی رسیدن که مجتمع فنی تهران می تواند با همکاری دانشگاه تورین و با استفاده از ابزارهای موجود در زمینه ترویج و تربیت مردم در استفاده از مواد غذایی ارگانیک و سبک پخت غذاهای سنتی با یک دیگر تعامل داشته باشند.
پرورش با بیان اینکه شهر رشت معروف به شهر خلاق در تنوع غذایی است گفت: رشت به علت تنوع غذایی گسترده و کلاً ایران برای اینکه به تنوع غذایی مشهور است و میتواند بستری مناسب برای گسترش توریسم و سلامت باشد می تواند زمینه ساز تعاملات بیشتر باشد.
مدیر روابط عمومی مجتمع فنی تهران در گیلان  با اشاره به اینکه مجتمع فنی تهران و سایر دستگاه های مرتبط دولتی و خصوصی می تواند با این سمپوزیسیوم همراه باشد ابراز کرد: می توانیم در مجتمع پذیرای همکاری و تبادل دانش فی مابین و گسترش آن در کشور باشیم.

شعاع مشرق