بازدید شهردار منطقه پنج رشت از سطح محله لاکانشهر و پروژه های در دست اجرا

حرف تازه : محمدتقی عبدالهی مدیر منطقه پنج با حضور در سطح محله لاکانشهر ضمن دیدار با اهالی محلات از روند اجرای پروژه های در دست اجرا بازدید نمودند. مدیر منطقه پنج در دیدار با اعضای هیئت مدیره شهرک آمارو هدف از ملاقات و دیدار با اهالی محلات را شنیدن نقطه نظرات و خواسته های […]

حرف تازه : محمدتقی عبدالهی مدیر منطقه پنج با حضور در سطح محله لاکانشهر ضمن دیدار با اهالی محلات از روند اجرای پروژه های در دست اجرا بازدید نمودند.

مدیر منطقه پنج در دیدار با اعضای هیئت مدیره شهرک آمارو هدف از ملاقات و دیدار با اهالی محلات را شنیدن نقطه نظرات و خواسته های شهروندان از شهرداری عنوان و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه را ارائه دادند ، ایشان ارائه خدمات مناسب در محلات حاشیه ایی را عامل کاستن از تردد به مرکز شهر و تبعات منفی این ترافیک اجباری عنوان و ابراز امیدواری کردند با افزایش مشارکت شهروندان بتوانیم خدمات مناسب تری را فراهم نماییم.

دکتر پیروزی رئیس هیئت مدیره شهرک آمارو ضمن خوشحالی از این ملاقات به اقدامات مثبت صورت گرفته در سطح منطقه و شهر رشت اشاره و خواستار ایجاد زیرساختهای مناسب در محور لاکان با توجه به پروژه های در دست اقدام از جمله بیمارستان در دست احداث پروفسور سمیعی گردیدند.

از جمله اقدامات در دست اجرا توسط شهرداری منطقه پنج در سطح محله لاکانشهر می توان به تجهیز زمین های بازی شهرک لاکانشهر و ایجاد فضای مکث و دو قطعه فضای بازی در شهرک پارس خزر اشاره نمود.