بازدید شهردار رشت و رییس و اعضای شورا از غرفه بانک شهر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان

حرف تازه – شهردار رشت، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از غرفه بانک شهر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند. مسعود نصرتی شهردار رشت، سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت،محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از غرفه […]

حرف تازه – شهردار رشت، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از غرفه بانک شهر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند.

مسعود نصرتی شهردار رشت، سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت،محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از غرفه بانک شهر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند.

شهردار رشت: بانک شهر مجموعه ای خدمت رسان است

دکتر نصرتی شهردار رشت در چهارمین روز از سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از غرفه بانک شهر بازدید کرد.

شهردار رشت در جریان این بازدید بانک شهر را مجموعه ای خدمت رسان عنوان کرد و گفت: شهرداری رشت آمادگی تعاملات بیشتر با مجموعه بانک شهر را دارد.

 
 
 

رئیس شورای شهر رشت: اعلام آمادگی شهرداری و شورای رشت برای خرید بخشی از سهام بانک شهر

امیرحسین علوی در جریان بازدید از غرفه بانک شهر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اظهار کرد: امیدواریم تعاملات مجموعه مدیریت شهری و بانک شهر در آینده بیشتر شود.

رئیس شورای شهر با اشاره به ارائه خدمات خوب پیشخوان های شهرنت به مردم بیان کرد: در شورای پنجم مصوبه جانمایی پیشخوان های بانک شهر را پیگیری می کنیم.

علوی از ابراز آمادگی شهرداری و شورای شهر رشت برای خرید بخشی از سهام بانک شهر خبر داد و گفت: با شکل گیری تعاملات بیشتر مابین مدیریت شهری و بانک شهر می توان اتفاقات مهمی را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم به رانندگان تاکسی وام اختصاص دهیم و در این راستا می توانیم از ظرفیت بانک شهر استفاده کنیم.

 
 
 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت: می توان از ظرفیت بانک شهر برای تبدیل شدن رشت به مقصد گردشگری بهره برد

محمد حسن عاقل منش،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با حضور در غرفه بانک شهر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از زحمات مدیریت و پرسنل این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

محمد حسن عاقل منش در جریان این بازدید اظهار کرد: امیدوارم با آمدن شهردار جدید دکتر نصرتی و شورای پنجم نگاه ویژه ای برای ارتقای عمرانی و آبادانی رشت شود.

وی با اشاره به اینکه در شورای پنجم شعاری را آغاز کردیم که رشت در سال ۲۰۲۰ مقصد نخست گردشگران تبدیل شود گفت: در سال ۲۰۲۰ از همگان دعوت می کنیم رشت و استان گیلان را به عنوان مقصد اول برای سفرهای خود انتخاب کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مردم گیلان مردمی مهمان نواز هستند خاطرنشان کرد: برای تبدیل شدن رشت به مقصد اول گردشگران نیازمندیم کارگروه ها را فعال کنیم و فضای موجود را مناسب سازی کنیم.

عاقل منش خاطرنشان کرد: در این راستا به مشارکت و همکاری نهادهای مرتبط و سایر دستگاه ها نیازمندیم و همچنین از ظرفیت بانک شهر نیز می توان برای توسعه صنعت گردشگری در رشت و گیلان بهره برد.

وی در پایان از حضور بانک شهر در عرصه فرهنگی نمایشگاه کتاب تشکر و قدردانی کرد.

 
 

محمد حسن علیپور: بانک شهر خدمات قابل توجهی ارائه می کند

محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت نیز در چهارمین روز از سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از غرفه بانک شهر بازدید کرد.

علیپور خدمات پیشخوان های بانک شهر در سطح رشت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانک شهر خدمات قابل توجهی ارائه می کند و امیدواریم پیشخوان های بانک شهر در سطح رشت افزایش یابد.