بازدید شبانه فرانک پیشگر از وضعیت خدمات رسانی در شهر رشت و ایستگاههای آتشنشانی

حرف تازه – فرانک پیشگر عضو شورای شهر رشت در ساعات پایانی شب گذشته ضمن بازدید میدانی از روند عملیات برف روبی و وضعیت خدمات رسانی به مردم شهر رشت به صورت سر زده از چند ایستگاههای آتش نشانی نیز بازدید کرد و پای درد و دل آتشنشان این شهر نشست. دکتر فرانک پیشگر طی […]

حرف تازه – فرانک پیشگر عضو شورای شهر رشت در ساعات پایانی شب گذشته ضمن بازدید میدانی از روند عملیات برف روبی و وضعیت خدمات رسانی به مردم شهر رشت به صورت سر زده از چند ایستگاههای آتش نشانی نیز بازدید کرد و پای درد و دل آتشنشان این شهر نشست.
دکتر فرانک پیشگر طی بازدیدی شبانه، از عملیات برف روبی و وضعیت خدمات رسانی به مردم شهر رشت به صورت سرزده از چند ایستگاه آتشنشانی بازدید کرد و پای درد و دل آتشنشانان این شهر نشست.
وی در این بازدید ضمن قدردانی از همه نیروهای امدادی و عملیاتی بویژه پاکبانان سخت کوش و رانندگان پرتلاش ماشین آلات سنگین که در ۲۴ ساعت گذشته در آماده باش کامل بودند گفت: ما آرامش شهر را مدیون تلاش بی وقفه شما عزیزان هستیم.
پیشگر ادامه داد: متاسفانه سطح خدمات رسانی جوابگوی تمام نیازهای مردم این شهر نیست و مردم در اثر بارش برف با مشکلات فروانی از جمله قطعی برق و مسدود شدن مسیرها مواجه شدند. این در حالیست که بارش چنین برفی از چند روز گذشته پیش بینی شده بود.
وی به بازگشایی مسیرها در محلات کمتر برخوردار تاکید کرد و گفت: نیاز است که در ارائه خدمات به مردم شهر محلات کمتر برخوردار در اولویت خدمت رسانی قرار گیرند.
عضو شورای شهر رشت همچنین در بازدید سر زده از ایستگاهای ۴،۷،۱۱ آتشنشانی شهر رشت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آتشنشانان شهر رشت پای درد و دل آنان نشست و در پاسخ به خواسته های به حق آتشنشانان که پرداخت به موقع حقوق بود ضمن ابراز شرمندگی از شرایط تاخیر در پرداخت حقوق گفت: ما جز شرمندگی حرفی برای گفتن نداریم و بارها از شهردار خواسته شده تا پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان شهرداری را در اولویت قرار دهد و در یک نظام هماهنک حقوق همه بخشها و سازمانها باهم پرداخت شود.
وی با اشاره به اینکه در این شرایط بحرانی تلاش های نیروهای پاکبان و آتش نشان دو چندان میشود گفت: کسانی که در بحران ها و شرایط سخت در شهرداری برای خدمت به مردم زحمت می کشند نباید زحمات آنان از نظرها دور بماند زیرا بسیاری از این افراد با وجود همه مشکلات برای خدمت رسانی به مردم از جان خود می گذرند .
در این دیدار آتشنشانان کلانشهر رشت خواستار دیدار با شهردار شدند و همچنین از بی مهرهایی که نسبت به این قشر روا می شود گلایه کردند و گفتند در حالی که بیشتر کارکنان شهرداری بن رفاهی دریافت می کنند به کارکنان آتش نشانی نه تنها بن رفاهی بلکه بن مربوط به شب یلدا نیز داده نشد.
و عده ای نیز از شرایط نامناسب ایستگاهها گلایه کردند و گفتند : ما در طول سال بسیاری از شبها کشیک هستیم و ایستگاهها به منزله خانه دوم ما محسوب می شوند و در این مکان نیاز به استراحت و امکانات اولیه رفاهی داریم که در شرایط بد و سخت به سر می بریم .