بازدید شبانه شهردار رشت از عملیات آسفالت سطح شهر

شهردار رشت در بازدید شبانه از عملیات آسفالت برخی از معابر سطح شهر، توجه به محلات کم برخوردار و حاشیه‌ای جهت ایجاد عدالت اجتماعی را حائز اهمیت خواند.

حرف تازه – شهردار رشت در بازدید شبانه از عملیات آسفالت برخی از معابر سطح شهر، توجه به محلات کم برخوردار و حاشیه‌ای جهت ایجاد عدالت اجتماعی را حائز اهمیت خواند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – شهردار رشت، شبانه از روند اجرای عملیات آسفالت خیابان نامجو، حد فاصل میدان گاز تا ورزشگاه شهید عضدی و دیگر نقاط سطح شهر که توسط سازمان عمران در راستای بهبود و نگهداشت آسفالت معابر و تسهیل تردد شهروندان در حال انجام بود، بازدید و از نزدیک وضعیت آسفالت را مورد بررسی و نظارت قرار داد.

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه اولویتها برای انجام عملیات آسفالت در مناطق مختلف شهر احصاء شده است، اذعان نمود: لکه گیری و آسفالت محلات کم‌ برخوردار هم‌ راستا با آسفالت سایر نقاط شهر به منظور حل بخش کوچکی از مشکلات آسفالت معابر ساکنین این محلات با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی آسفالت بلوار مدرس و محله امین ضرب را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه آسفالت معابر اصلی شهر جهت بهسازی، ارتقا کیفی و رسیدن به استانداردهای مطلوب تداوم دارد، خاطر نشان کرد: اولویت شهرداری در سالجاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بخشی از آن تا پایان سال انجام می‌شود.

شایان ذکر است، تراش آسفالت قدیمی خیابان طالبی از تقاطع بلوار جوادپور تا میدان زرجوب و تراش آسفالت ضیابری به منظور اجرای آسفالت جدید و با کیفیت انجام شد.