بازدید سید امیر حسین علوی از مسابقات انتخابی شین کیوشین دانش آموزان در رشت

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با حضور در باشگاه شهید طاهر نیا رشت (کانون کاراته آموزش پرورش ناحیه ۱ رشت) از مسابقات انتخابی دانش آموزان رشتی جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور در سبک شین کیوشین که قرار است در آستارا برگزار شود بازدید به عمل […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با حضور در باشگاه شهید طاهر نیا رشت (کانون کاراته آموزش پرورش ناحیه ۱ رشت) از مسابقات انتخابی دانش آموزان رشتی جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور در سبک شین کیوشین که قرار است در آستارا برگزار شود بازدید به عمل آورد.

سید امیرحسین علوی در حاشیه بازدید از مسابقات انتخابی جهت حضور در قهرمانی شین کیوکوشین کشور در آستارا گفت: هر دفعه به اینجا می آیم می بینم سطح ورزش بچه ها روز به روز بالاتر می رود و این برای من باعث خوشحالی است. 

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت افزود: به خانواده های این ورزشکاران به دلیل داشتن چنین فرزندان برومند و دلیر تبریک می گویم که برای آینده این مرز و بوم و این دیار در کنار آموزش علم، به پرورش روح و جسمشان نیز همزمان می پردازند. 

وی تصریح کرد: واقعیت این است که شهدا در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، خوش درخشیده اند و قطعا نفس آن عزیزان و خون پاکشان بوده است که نهال انقلاب تا این لحظه با قدرت استوار مانده است. 

علوی با اشاره به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و شهاردت چند تن از آتش نشانان، اظهار داشت: روز گذشته آتش نشانان در تهران در حادثه ساختمان پلاسکو رشادت به خرج دادند و متاسفانه ضایعه ای رخ داد و قلب همه ایرانیان را به درد آورد.  این حادثه برای من فاجعه بار بود؛ چون در کنار آتش نشانان در آتش بودن را تجربه کرده ام.دیدم و میدانم چه اتفاقی می افتد. فقط باید تجربه کرد که بتواند با پوست و گوشت و استخوان لمس کند و بداند چقدر دردناک است. 

وی گفت:اشک هایی که همکارانشان می ریختند قلب ایرانیان را به درد آورد. قطعا آنها هم خونشان و رشادت هایشان و شهادتشان در این راه در تاریخ این مملکت ماندگار خواهد شد و درخشان خواهد بود. 

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورا تصریح کرد: همه آنهایی که جانشان را کف دست می گیرند و برای حفاظت از جان و مال و ناموس این کشور این دیار اسلامی خودشان را به خطر می اندازند وظیفه ما است که به مسائل و مشکلاتشان بیش از پیش توجه و رسیدگی کنیم. امروز اتش نشانان ما در شهر باران مشکلاتی را دارند که ما هم وظیفه داریم به آن بپردازیم. 

سید امیر حسین علوی خاطر نشان کرد: دیروز با چند تن از این عزیزان صحبت می کردم. خیلی بد است که آتش نشانان ما در مسائل اولیه و نیازهای اولیه که همان حقوق و  دستمزد و مزایا است در شهرداری رشت دچار مشکل هستند. اینجا هم به خودم تذکر می دهم و هم به مجموعه مدیریت شهری و شهرداری که در مورد این قضیه با دقت بیشتری عمل شود. نباید خدای نکرده جادثه رخ بدهد تازه به فکر بیفتیم.

وی در خصوص این مدرسه و باشگاه ورزشی گفت: به نظر من خیلی خوب فعالیت می کند. در آموزش پرورش ناحیه ۱ توانسته است خودش را نشان دهد. این یک فرصت ناب و طلایی هست. هم در زمینه آموزش و هم در زمینه پرورش فرهنگی و ورزشی هر آنچه در اندازه اندک بضاعت و توانایی ما باشد صادقانه و خالصانه در اختیارتان می گذاریم. ما هم در همین محله بزرگ شدیم.

پویا صالحی  قهرمان ارزنده سبک شین کیوکوشین کاراته کشورمان هم با اشاره به اعزام یک تیم به مسابقات آسیایی اروپایی باکو در آذربایجان، گفت : توانستیم یک مدال برنز از این رقابت ها کسب کنیم. 

وی با بیان اینکه بچه های حاضر در مسابقات امروز در باشگاه شهید طاهرنیا، حدود ۴۰ درصد کل مجموعه هستند تصریح کرد: این مسابقات انتخابی ، جهت حضور در مسابقات قهرمانی شین کیوکوشین کشور در آستارا است. خود آستارا هم انتخابی مسابقات بین المللی است که ۵ اسفند ماه رشت میزبان مسابقات بین المللی خواهد بود که آن مسابقه با حضور ۱۴ کشور برگزار خواهد شد.

پویا صالحی افزود: از جمله مسابقات بعدی قهرمانی کشور در تبریز خواهد بود. آنهم در بهمن برگزار خواهد شد و انتخابی سوییس خواهد بود. سال آینده اواخر خرداد ماه مسابقات قهرمانی اروپا آسیا را در سوییس خواهیم داشت.