بازدید رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت از روند بازسازی مسجد تاریخی حاج سمیع

حرف تازه – رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت به همراه عضو شورای شهر رشت از مسجد تاریخی حاج سمیع رشت بازدید کردند.     هومن روایی،رییس سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت به اتفاق محمد حسین واثق کارگرنیا،عضو شورای شهر رشت از مسجد تاریخی حاج سمیع رشت بازدید کردند. محمد حسین واثق کارگرنیا،عضو […]

حرف تازه – رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت به همراه عضو شورای شهر رشت از مسجد تاریخی حاج سمیع رشت بازدید کردند.

 
 
هومن روایی،رییس سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت به اتفاق محمد حسین واثق کارگرنیا،عضو شورای شهر رشت از مسجد تاریخی حاج سمیع رشت بازدید کردند.


محمد حسین واثق کارگرنیا،عضو شورای شهر رشت در جریان این بازدید اظهار داشت: از یک سال نیم گذشته در زمان آقای ثابت قدم بازسازی مسجد حاج سمیع در دستور کار قرار گرفت و چون روند اجرای کار صحیح نبود پروژه به پیمانکار جدیدی سپرده شد.

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: روند بازسازی و ترمیم مسجد حاج سمیع نباید طولانی شود و طولانی شدن روند اجرای پروژه منجر به کاهش جمعیت نمازگزاران خواهد شد.


کارگرنیا مسجد حاج سمیع را یکی از بناهای تاریخی رشت دانست و یادآور شد: تکمیل و بازسازی این مسجد اقدامی باقیات صالحات است و همه باید در این کار خیر سهیم شویم تا این مسجد از وضعیت فعلی بیرون بیاید.

 وی تسریع دربازسازی مسجد حاج سمیع را خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه به ماه محرم نزدیم می شویم امیدواریم این مسجد هرچه سریع تر بازسازی شود تا مراسمات ماه محرم در فضای مسجد برگزار شود.

 هومن روایی،رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت نیز به تکمیل و بازسازی مسجد تاریخی حاج سمیع رشت تاکید کرد و گفت: سازمان عمران تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا این مسجد از وضعیت فعلی خارج شود.