گزارش و تصاویر؛

بازدیدها و پیگیری های میدانی سید امیرحسین علوی در پی بارش برف

حرف تازه – در پی بارش برف سنگین در رشت، سید امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در محلات کم برخوردار حضور یافت. به گزارش حرف تازه ، سید امیر حسین علوی با حضور در سطح شهر پیگیر حل مشکلات مردم در این محلات در پی بارش برف شد. رشتیان، […]

حرف تازه – در پی بارش برف سنگین در رشت، سید امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در محلات کم برخوردار حضور یافت.

به گزارش حرف تازه ، سید امیر حسین علوی با حضور در سطح شهر پیگیر حل مشکلات مردم در این محلات در پی بارش برف شد. رشتیان، حمیدیان، پاره بیجار، گلسار، پیرکلاچای، کسبخ، عینک، نخودچر، معلولین، دروازه لاکان، مسکن مهر و اسماعیل آباد از جمله نقاطی است که امروز توسط این عضو شورا بازدید به عمل آمده است.

گفتنی است علی رغم تلاش نیروهای خدمات رسان در پی بارش برف، معابر فرعی و برخی محلات با مشکلاتی در عبور و مرور مواجه شدند. برق برخی نقاط از جمله مسکن مهر نیز قطع شده بود که با پیگیری های به عمل آمده و امداد رسانی مسئولین برق از جمله کمک های مهندس محمد تقی مهدیزاده مدیریت توزیع برق شهرستان رشت این مشل نیز رفع شد.

بازدیدها و پیگیری های سید امیرحسین علوی به منظور پیگیری مشکلات مردم و تسریع در بازگشایی معابر و رفع قطعی برق همچنان ادامه دارد.