پلیس فتا نقشی نداشته است

بازداشت صبا آذرپیک توسط دادسرای شماره ۳۱ جرائم رایانه ای

صبا آذرپیک توسط دادسرای شماره ۳۱ جرائم رایانه ای احضار و بازداشت شد.

اختصاصی حرف تازه – صبا آذرپیک توسط دادسرای شماره ۳۱ جرائم رایانه ای احضار و بازداشت شد.

خبر بازداشت صبا آذرپیک شب گذشته از سوی همسر وی اعلام شد.
عطالله حافظی همسر صبا آذرپیک خطاب به رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه همسرش به طور غیرقانونی بازداشت شد نوشت: «چه چریان مشکوکی در قوه قضاییه همزمان با غیبت شما در تهران اینگونه اقدامات نابخردانه اعتبار دستگاه قضایی را به بازی می‌گیرند و برای قوه قضاییه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب حاشیه سازی می‌کنند؟»
وی در ادامه ادعا کرده است: «بدون احضاریه و ابلاغیه، با تماس تلفنی پلیس فتا، به فتا مراجعه می کند. بلافاصله به طور غیرقانونی بازداشت و به دادسرای جرایم رایانه ای منتقل می شود. از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در دادسرای ناحیه ۳۱ به بهانه واهی نداشتن ثنا، وقت کشی کرده و هیچ اقدامی نکردند، در حالیکه صبا ثنا داشت. ساعت ۱۸ درخواست کفالت من یا وکیل این پرونده خانم رزاقی پذیرفته نشد و ساعت ۲۲ در حالی که به اتاق سرپرست دادسرا پناه برده بود و فریاد تظلم خواهی سر میداد که صورتجلسه وقایع تنظیم شود با خشونت تمام با حضور چهار مامور بصورت غیرقانونی بازداشت شد.»
صبا آذرپیک در سال های اخیر پرونده هایی از فساد مالی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است و اخیرا نیز به موضوع وجود «طبری دوم» در قوه قضاییه اشاره کرده بود. او از آیت الله رئیسی خواسته بود که بازرسی ویژه برای ریدگی به پرونده فساد برخی مسئولین این قوه معرفی کند.
حالا صبا آذرپیک به دلایلی نامعلوم از روز گذشته احضار و بازداشت شده است.(اینجا بخوانید )
پیگیری ها نشان می دهد نامبرده توسط دادسرای شماره ۳۱ جرائم رایانه ای احضار و بازداشت شده و پلیس فتا هیچگونه دخالتی در احضار و بازداشت وی نداشته است و بدین ترتیب بخشی از صحبت های همسر وی تکذیب شده است.

بازداشت صبا آذرپیک توسط دادسرای شماره ۳۱ جرائم رایانه ای