بازتاب گسترده انتصاب مصطفی عاقل منش به عنوان سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت

حرف تازه : مصطفی عاقل منش که سابقه فعالیت های سیاسی، اجتماعی و ورزشی زیادی را به خصوص در سطح استان گیلان در کارنامه دارد اخیرا به عنوان سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت منصوب شد. انتصابی که با بازتاب گسترده ای در فضای مجازی همراه بود. در ادامه به پیام های تبریک و […]

حرف تازه : مصطفی عاقل منش که سابقه فعالیت های سیاسی، اجتماعی و ورزشی زیادی را به خصوص در سطح استان گیلان در کارنامه دارد اخیرا به عنوان سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت منصوب شد. انتصابی که با بازتاب گسترده ای در فضای مجازی همراه بود. در ادامه به پیام های تبریک و بازتاب های این انتصاب نگاهی خواهیم داشت:

علاوه بر بازتاب این خبر و انتشار پیام تبریک در پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه، بسیاری از پایگاه های خبری و تحلیلی فعال استان گیلان از جمله دیارمیرزا، شعاع مشرق، شمال ما، دیارگیل، گیلان نوین، عصر صادق، صبح رشت، نبض خبر، گیل خبر، ندای گیلان، پامچال نیوز، تابناک گیلان، رشت پرس، با مردم، وارش اسپرت و کانال های تلگرامی ذهن بیدار، داماش گیلان، کانال رسمی کمیته موتای گیلان نیز نسبت به این موضوع اقدام کردند.

همچنین علاوه بر انتشار گسترده این خبر در فضای رسانه ای استان تعداد زیادی از جوانان فعال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی رشت در صفحات فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و پیام تبریک صادر کردند که تعداد زیادی از آنها در اختیار تحریریه حرف تازه قرار گرفته است و به دلیل تعدد پیامها امکان انتشار مجزای آنها نبود.

سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان، مجید مهروانی رئیس هیئت کونگ فو گیلان، نقی هدایتی رئیس هیئت کشتی گیلان، محسن سترگی سرپرست هیئت تکواندوی گیلان، وحید حسنی پور سرپرست هیئت کاراته شهرستان رشت، هومن ابراهیمی رئیس انجمن او اسپورت گیلان، حسینی مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان گیلان، رامین رستمی عضو کمیته انضباطی و بازرسی هیئت بیلیارد و بولینگ استان گیلان، احمد عبداللهیان بلوچی کارگردان فیلم درباره آمنه و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان رشت از دیگر چهره هایی بودند که این انتصاب را تبریک گفتند.

حرف تازه بار دیگر برای مصطفی عاقل منش آرزوی موفقیت در همه عرصه های زندگی را دارد.