بازتاب موفقیت مسعود رهنما در کسب کرسی جهانی در سایت وزارت ورزش و جوانان

حرف تازه : موفقیت مسعود رهنما در کسب کرسی جهانی و عضویت در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  هم انعکاس داده شد. پیش از این پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان طی خبری اعلام کرده بود که با حکم رئیس فدراسیون جهانی کاراته مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان به […]

حرف تازه : موفقیت مسعود رهنما در کسب کرسی جهانی و عضویت در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  هم انعکاس داده شد.

پیش از این پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان طی خبری اعلام کرده بود که با حکم رئیس فدراسیون جهانی کاراته مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته منصوب شده است که  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نیز به نقل از گیلان این خبر را انعکاس داد.

با حکم آنتونی اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته و به پیشنهاد کان کاسیس رئیس کمیته فنی فدراسیون، مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان وسرمربی سابق تیم های ملی کاراته ایران به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته منصوب شد.

گفتنی است پس از این انتصاب، پیام های تبریک متعددی از سوی نمایندگان مجلس گیلان و سایر مسئولین و متولیان حوزه های مختلف ورزشی به رهنما ارسال شد و این انتصاب بازتاب خوبی در رسانه ها داشت.

untitled3