فاطمه شیرزاد در جلسه صبح امروز کمیسیون بهداشت:

بارها معوقات را به شهردار متذکر شدم / شهردار لحظه ای خودش را جای کارگران بگذارد

حرف تازه : فاطمه شیرزاد در ابتدای جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه تجمع کارگران زیبنده عملکرد مسئولان نیست گفت: تجمع پاکبانان و کارگران به دلیل عدم پرداخت حقوق ماهیانه شان برای مسئولان و مدیران شهرداری که همیشه حامی اقشار آسیب پذیر بودند زیبنده نیست. به گزارش حرف تازه به […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد در ابتدای جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه تجمع کارگران زیبنده عملکرد مسئولان نیست گفت: تجمع پاکبانان و کارگران به دلیل عدم پرداخت حقوق ماهیانه شان برای مسئولان و مدیران شهرداری که همیشه حامی اقشار آسیب پذیر بودند زیبنده نیست.

به گزارش حرف تازه به نقل از دیار میرزا رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست افزود: بارها این موضوع را به شهردار متذکر شدم و وی نیز هر بار قول مساعد داد تا پرداخت‎ها به موقع انجام شود اما هنوز این قول عملی نشده است و منجر به تجمع و نارضایتی این کارگران شده است.

شیرزاد با بیان اینکه بی تفاوتی شهردار برای اعضای شورا جای سوال دارد گفت: ایشان برای لحظه ای شده خودش را جای این کارگران زحمت کش قرار دهد. اقشاری که با خرید ارزاق روزانه با مشکل مواجه هستند.

شیرزاد افزود: در هفته دولت هستیم و مسولان ما باید از شهیدان رجایی و باهنر که از جنس مردم بودن و دغدغه هایشان رفاه حال مستضعفان بودند الگو بگیرند. گفتنی است صبح امروز نیز تجمع کارگران در منطقه یک انجام شده است.