فاطمه شیرزاد:

بارها در خصوص حقوق معوقه کارکنان شهرداری رشت تذکر داده ایم

حرف تازه: صبح امروز فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا در جلسه طرح سوال از شهردار رشت گفت : شهر رشت به کارگاه عمرانی تبدیل شده است. سخنگوی شورا با بیان اینکه در دو سال گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود محیط شهری انجام شده است گفت: با این حال پرداخت حقوق کارکنان حتی در بخش خصوصی باید […]

حرف تازه: صبح امروز فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا در جلسه طرح سوال از شهردار رشت گفت : شهر رشت به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

سخنگوی شورا با بیان اینکه در دو سال گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود محیط شهری انجام شده است گفت: با این حال پرداخت حقوق کارکنان حتی در بخش خصوصی باید منظم باشد.

وی با اعلام اینکه بارها در کارگروه اقشار آسیب پذیر این موضوع تذکر داده شده است افزود : دوست نداریم اینقدر از حقوق معوقه بگوییم و انتظار داریم این مساله یکبار حل شود و به مسائل بزرگتر فکر کنیم.

فاطمه شیرزاد با بیان اسنکه ثابت قدم شهردار متخصصی است تصریح کرد: این برای اعضای شورا سخت است که استاندار گیلان در پی به نتیجه نرسیدن ما در انجام وظایفمان به این موضوع ورود کنند. چرا که این وظایف ذاتی شوراست و نشان دهنده این است که یا به وظایفمان عمل نمی کنیم و یا نمی توانیم به نتیجه برسانیم. ضمنا به خاطر این دغدغه از استاندار تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان فنی خوبی در شهرداری داریم افزود: در بحث آسفالت انتظار می رود بیشتر پای کار باشند تا با حضور میدانی و نظارت قوی تر به بهبود اجرا کمک کنند. ضمن اینکه زمان بندی ها در آسفالت بسیار حائز اهمیت است. 

شیرزاد در پایان اظهار داشت: امیدواریم مشکلات با پیگیری های مستمر شما رفع شود.