باخت مصلحتی سعید ملایی در نیمه نهایی جهانی جودو

ملایی برابر رقیب خود با اختلاف یک امتیاز شکست خورد. البته که علت این شکست می تواند چیز دیگری باشد. در این مبارزه ملایی تلاشی از خود نشان نداد و به نظر با باختی مصلحتی، از رویارویی با حریف اسرائیلی در فینال خودداری کرد.

حرف تازه – در چارچوب رقابت های جودو قهرمانی جهان، سعید ملایی، نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی بازی ها به مصاف ماتیاس کاس، جودوکار بلژیکی رفت. در این دیدار، ملایی برابر رقیب خود با اختلاف یک امتیاز شکست خورد. البته که علت این شکست می تواند چیز دیگری باشد. در این مبارزه ملایی تلاشی از خود نشان نداد و به نظر با باختی مصلحتی، از رویارویی با حریف اسرائیلی در فینال خودداری کرد.

نماینده رژیم صهیونیستی در دیدار نیمه نهایی موفق به رقیب مصری شد. بدین ترتیب، سعید ملایی اکنون باید برای جنگ بر سر مدال برنز، به مصاف نماینده مصر برود.

در خصوص دیدار ملایی با کاسِ بلژیکی، متیو اسمیت، خبرنگار حاضر در محل برگزاری بازی ها شرایط بازی ملایی را اینگونه توصیف کرد:

در چند ثانیه آغازین بازی، ملایی از ناحیه سر احساس درد کرد، شبیه کسی کار می کرد که نمی خواهد آنجا باشد! شماره ۱ دنیا و قهرمان جهان تکنیک هایی انجام داد که بیشتر شبیه به پانتومیم بودند نه دیدار نیمه نهایی جودو. ملایی چند بار فرصت فنِ اوساکومی را داشت اما کاری انجام نداد.