ایرانجوان بوشهر سه – سپیدرود رشت یک؛

باختیم اما جبران می کنیم

حرف تازه : معدود هم استانی هایی که مقیم بوشهر بودند از دقایق ابتدایی مسابقه هادی تامینی مدافع با غیرت و مستحکم سپیدرود را مورد کم لطفی و فحاشی های ناموسی قرار دادند که این خروار ها کینه و دشمنی از مردم هم استانی فاجعه می باشد! ایرانجوان ۳ (حجت اسلامی دقیقه ۸ و ۲۴، مهدی […]

حرف تازه : معدود هم استانی هایی که مقیم بوشهر بودند از دقایق ابتدایی مسابقه هادی تامینی مدافع با غیرت و مستحکم سپیدرود را مورد کم لطفی و فحاشی های ناموسی قرار دادند که این خروار ها کینه و دشمنی از مردم هم استانی فاجعه می باشد!

ایرانجوان ۳ (حجت اسلامی دقیقه ۸ و ۲۴، مهدی قائدی دقیقه ۵۱)  – ۱ (محمد لطفی دقیقه ۹) سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته پانزدهم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان – پنجشنبه یازدهم آذر ماه

ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه بهشتی بوشهر

هوا: آفتابی – تماشاگر: حدود هزار نفر

داور وسط:  محمد رضا اکبریان.

کمک داوران: حسن یوسفی، ولی کاوسی.

داور چهارم: هادی مسلمی.

کارت زرد:

سید محمد میری دقیقه ۳۸، احسان عبدی دقیقه ۶۶، هادی موسوی دقیقه ۷۱ (سپیدرود) –

ترکیب سپیدرود رشت:

photo_2016-11-13_18-10-53

سید محمد حسینی، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، محمدرضا الماسخاله (از دقیقه ۵۴ پویا نزهتی)، حسین کعبی، محمد میری (از دقیقه ۵۹ احسان عبدی)، میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی، میلاد قربانزاده، محمد لطفی (از دقیقه ۷۰ سهیل حق شناس).

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب ایرانجوان یوشهر:

سعید ابراهیم پور، رامین دهقانی، امیر تهمورثی، مهدی طاهری، علی دهقان، حسین شوشتری، صادق گشنی (از دقیقه ۸۹ حسین شجاعیان)، بابا محمدی، مهدی واحدی، حجت اسلامی (از دقیقه ۶۸ عباس چاپی)، محمد طارمی (محمد شمسی از دقیقه ۷۷).

سرمربی: سعید مفتخر.

شرح بازی:

سپیدرود رشت که با عملکردی فراتر از انتظار با ۲۸ امتیاز، صدرنشین است به مهمانی ایران جوان بوشهر که رتبه نازل شانزدهم را در اختیار دارد، خواهد رفت. سپیدرود که یک دیدار معوقه نیز دارد در صورت پیروزی مقابل ایران جوان بوشهر، شرایط بسیار ایده آلی برای ادامه مسابقات و رسیدن به لیگ برتر خواهد داشت.

سپیدرود پس از لغو مسابقه هفته ی گذشته اش برابر اکسین با وجود یک بازی کمتر همچنان صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول می باشد و با پنج گل خورده، از بهترین خط دفاع لیگ سود می‌برد. شاگردان نظرمحمدی نتایج بسیار خوبی در این فصل کسب کرده‌ و فقط یک شکست داشته‌اند.

ایرانجوان در این دیدار کار بسیار سختی مقابل صدرنشین دارد که این هفته روی نیمکت خود شاهد تغییر بود. خرمزی سرمربی این تیم این هفته از سمت خود استعفا داد تا سعید مفتخر بعنوان سرمربی انتخاب شود. آنها هفته گذشته با شکست مقابل فولاد یزد در با ۱۲ امتیاز به رده شانزدهم سقوط کردند و در منطقه سکوت قرار گرفتند.

نیمه نخست:

مسابقه در دقایق ابتدایی نیمه نخست با دراختیار داشتن توپ و میدان توسط میزبان آغاز شد.

بازی خیلی زودتر از آنچه که تصور میشد گرم کرد و ایرانجوان موفق شد تا در دومین خطر خود بر روی دروازه سپیدرود به گل دست یابد و البته درست ۳۰ ثانیه بعد بازیکنان ارتش سرخ موفق شدند تا جواب گل میزبان را به زیبایی بدهند.

پس از این دو گل بازی برای دقایق رو به آرامش گذاشت و کمی از تب و تاب اولیه مسابقه کاسته شد. اما در ادامه بازهم بر روی یک نفوذ از گوش خط دفاعی سپیدرود میزبان توانست از سپیدرود پیش بیافتد.

پس از پیش افتادن ایرانجوان تا دقایقی بازهم تیم میزبان بود که بر روی دروازه سپیدرود حملاتی نه چندان البته زهردار طراحی می کردند.

در دقیقه ۴۲ سانتر زیبای محمدرضا مهدوی که بر روی یک ضربه ایستگاهی شکل گرفت با ضربه سر هادی تامینی توام شد که توپ با فاصله اندک راهی اوت شد.

در دقیقه ۴۴ بر روی یک ضد حمله در حالی که مدافعان سرخ پوش جامانده بودند حسن شوشتری در یک موقعیت سه به تک با سید محمد حسینی مواجه شد که ضربه ی چیپ او را سید محمد به زیبایی مهار کرد.

در آخرین موقعیت بازی بدر حالی که بازهم حسن شوشتری با سید محمد حسینی در موقعیت تک به تک بود در واپسین لحظه شایان مصلح با ضربه سر توپ را از خط دروازه بیرون آورد که حسن شوشتری در یک موقعیت خطا توپ را درون دستان سید محمد حسینی وارد دروازه سپیدرود کرد که داور با اعلام خطا رای به اتمام نیمه نخست هم داد.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر نسبت به نیمه نخست آغاز نمودند.

برخلاف انتظار مسابقه بازهم با حملات ایرانجوان آغاز شد و در یک اشتباه مدافعان سرخ پوشان میزبان به گل سوم دست پیدا کرد.

نظرمحمدی سعی کرد تا با دو تعویض هجومی بتواند آب رفته را به جوی بازگرداند و پویا نزهتی و احسان عبدی را به بازی آورد.

اما در ادامه بازهم این بوشهری ها بودند که در تک موقعیت هایی که کسب می کردند بر روی درازه سپیدرود صاحب موقعیت می شدند.

در دقایق میانی تا پایانی نیمه دوم سپیدرودی ها توانستند نسبت به دقایق پیشین بازی بهتری را ارایه کرد و تک موقعیت هایی بر روی دروازه ایرانجوان تدارک دید.

در دقیقه ۸۸ محمدرضا مهدوی می توانست گل دوم سرخ پوشان را وارد دروازه ایرانجوان کند که توپ پس از برخورد به مدافعان ایرانجوان راهی کرنر شد.

در نهایت سپیدرود در ضعیف ترین مسابقه فصل خود بازی را به ایرانجوان واگذار کرد اما همچنان با یک بازی کمتری که دارد مدعی شماره یک صدرنشینی لیگ است.

شرح گل:

ایرانجوان ۱-۰ سپیدرود:  حرکت در عمق صادق گشنی که با پشت سر گذاشتن خط دفاعی سپیدرود خود را تا شش قدم دروازه سپیدرود نفوذ کرده بود با یک پاس عرضیحجت اسلامی را صاحب توپ کرد تا او با یک شوت سر ضرب برای باز کردن بهترین خط دفاع لیگ کار سختی نداشته باشد.

ایرانجوان ۱-۱ سپیدرود: درست سی ثانیه پس از دریافت گل یک پاس در عمق و هوشمندانه از میثم فردوسی برای محمد لطفی مهاجم جوان و آینده ساز سرخ پوشان کافی بود تا او با یک ضربه سر ضرب توپ را از بالای سر سعید ابراهیم پور وارد دروازه میزبان کرد.

ایرانجوان ۲-۱ سپیدرود: باز هم یک نفوذ در عمق توسط و بازهم توسط صادق گشنی با دفع ناقص سید محمد حسینی توام شد و توپ ریباندی را حجت اسلامی به راحتی وارد دروازه سپیدرود نمود.

ایرانجوان ۳-۱ سپیدرود: بازهم اشتباه خط دفاعی سپیدرود و این بارمحمد میری موجب شد تا یک لقمه حاضر آماده به صادق گشنی برسد و پاس او به بابا محمدی رسید تا در یک موقعیت عالی مهدی واحدی با یک شوت سرکش توپ پس از برخورد به تیرک افقی دروازه صدرنشین را باز کند.

اتفاقات ویژه:

۱- در حالی که بر طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار بود که داور این مسابقه محمدحسین ترابیان بود اما به ناگاه در فاصله یک روز به بازی محمدرضا اکبریان جانشین وی به عنوان داور وسط گردید!

۲- سربازان ارتش سرخ در هنگام آغاز مسابقه با پارچه نوشته ای یاد دلیرمردی های میرزا کوچک خان جنگلی و یارانش را گرامی داشتند.

۳- سپیدرود در این مسابقه با پیراهن سپید به میدان آمد. سرخ پوشان شهرباران در نخستین باری که سپید پوشیده بودند موفق شدند تا مس را در کرمان شکست دهند.

۴- بر روی یک ضربه ی کاملن عادی و در جریان بازی مهاجم ایرانجوان بر روی زمین افتاد و در حالی که هیچ کدام از بازیکنان ایرانجوان اعتراضی به این صحنه نداشتند اما گزارشگر شبکه بوشهر ول کن ماجرا نبود و در تمام مدت گزارش در خصوص عدم اعلام یک ضربه پنالتی سخن می گفت!

۵- معدود هم استانی هایی که مقیم بوشهر بودند از دقایق ابتدایی مسابقه هادی تامینی مدافع با غیرت و مستحکم سپیدرود را مورد کم لطفی و فحاشی های ناموسی قرار دادند که این خروار ها کینه و دشمنی از مردم هم استانی فاجعه می باشد!

وب سایت سپیدرود

%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac

%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84

بازی نفت مسجد سلیمان در نهایت سه بر صفر به پایان رسید. جدول فوق بر اساس نتیجه ۲ بر صفر تنظیم شده بود.