فرهام زاهد:

این گردشگران اگر لطف کنند و تشریف نیاورند چه اتفاقی می افتد؟/ ما سطح میهمانان رشت را مشخص می کنیم

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در جلسه سی و هفتم شورا با بیان اینکه ایام نوروز نشان داد آمادگی پذیرش مسافران را در رشت نداریم تصاویری را ارائه کرد و گفت: سهم ما از گردشگری که وارد رشت می شود چیست؟ فرهام زاهد زشتی سیمای شهر، زباله تولیدی، […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در جلسه سی و هفتم شورا با بیان اینکه ایام نوروز نشان داد آمادگی پذیرش مسافران را در رشت نداریم تصاویری را ارائه کرد و گفت: سهم ما از گردشگری که وارد رشت می شود چیست؟

فرهام زاهد زشتی سیمای شهر، زباله تولیدی، ترافیک ایجاد شده، آسیب هایی که به محیط زیست وارد می کنند و … را از جمله دستاوردهای حضور گرشگران برای رشت دانست و افزود: در این سالها چیز دیگری ندیده ام. این گردشگران اگر لطف کنند و تشریف نیاورند چه اتفاقی می افتد؟

وی تصریح کرد: اگر آماده پذیرایی نیستیم می توانیم برخورد قهری داشته باشیم و با هماهنگی با دستگاه های مربوطه اجازه ندهیم وسط شهر چادر بزنند و در پارک شهر املت بزنند. 

فرهام زاهد با بیان اینکه با این مدل نمی خواهیم کاری انجام شود و با اشاره به تصاویر مربوطه افزود: نمایشگاهی در پیاده راه برگزار می شود. این وسایل کجای گردشگری مااست؟ چه کسی مجوز داده است؟ ساختمان ها پر از بنر است. ساختمان های تاریخی ما بدون این بنرها چه در شب چه در روز زیباتر است.

وی در ادامه گفت: ما هستیم که سطح میهمان و گردشگر و سرمایه گذاران و مطالباتشان را مشخص می کنیم. وقتی ما در این سطح محصولات را ارائه می دهیم مشتری هم در همین سطح ورود می کند. نباید انتظار داشته باشید هتل برود و هزینه آنچنانی در شهر کند. گل و گیاهی که عرضه کردیم همگی پژمرده است. لگن ماهی در وسط پیاده راه چه کار می کند؟ واقعا حتی شیشه هم نبود؟  واقعا این اتفاقات در سطح و شان رشت است؟

زاهد خاطر نشان کرد: سازمان های متولی دوستان من هستند. یا مشاورینی بیاوریم یا این مدیران را به سفرهایی بفرستیم تا جدیدترین شکل ارائه محصولات را ببینند. نمایشگاه های محلی کشورهای دیگر را ببینند. یا حداقل به شهرهای کشور بروند و یا حداقل اینترنت پرسرعت بگیریم در اینترنت ببینند!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اظهار داشت: جالب تر پاسخ های ارائه شده به نشریات است. اگر اشتباه کردیم بپذیریم. 

فرهام زاهد در پایان در خصوص قرارداد شرکت های حجمی گفت: مشکل نیروهای حجمی باید رفع شود.

وی همچنین در خصوص ثبت شرکت و پایان دادن اتفاقات اینچنینی در خصوص پرداخت ها اظهار امیدواری کرد.