بیانیه جمعی از کاراته کاهای گیلان خطاب به مسعود رهنما در پی احتمال حضور چهره ای غیرورزشی در راس هیئت کاراته؛

این کار را با کاراته نکنید

حرف تازه – جمعی از کاراته کاهای گیلانی با ارسال بیانیه ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، خواستار ادامه فعالیت اسفندیار زیال در راس هیئت کاراته استان شدند. این ورزشکاران در متن بیانیه خطاب به مسعود رهنما نوشتند: اگر شما از حمایت افراد متخصص ورزشی دست بکشید آن وقت ما ورزشکاران هم از حمایت […]

حرف تازه – جمعی از کاراته کاهای گیلانی با ارسال بیانیه ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، خواستار ادامه فعالیت اسفندیار زیال در راس هیئت کاراته استان شدند. این ورزشکاران در متن بیانیه خطاب به مسعود رهنما نوشتند: اگر شما از حمایت افراد متخصص ورزشی دست بکشید آن وقت ما ورزشکاران هم از حمایت شما دست خواهیم کشید شما افراد غیر ورزشی زیادی را در هیئت های ورزشی جای دادید لطفا این کار را با کاراته نکنید.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

خطاب به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان

سلام علیکم

جناب آقای مسعود رهنما ما جمعی از ورزشکاران استان گیلان خواستار ابقای استاد بزرگ جناب آقای اسفندیار زیال در ریاست هیئت کاراته استان می باشیم. ایشان با توجه به عملکرد درخشانی که در این مدت از خود به جا گذاشته اند و چندی پیش که به عنوان رئیس سبک جهانی کاراته IMA ایران انتخاب شدند اعتبار گیلان را در سطح کشوری ارتقا دادند و از آنجا که ایشان خود کاراته کا هستند و خاک تاتامی خورده اند بیشتر از هر کس نسبت به ما ورزشکاران درک دارند و همیشه جویای مشکلات ما ورزشکاران بوده اند و مشکلات ورزشکاران را بهتر درک می کنند.ما ورزشکاران هنوز حمایتتان از آقای بی آزار را فراموش نکردیم شخصی که دو ماه بیشتر دوام نیاورد. مدعی حمایت از کاراته کاهای این استان بود و خود نتوانست دوام بیاورد و شما از این فرد غیر ورزشی و غیر متخصص حمایت کردید. آقای مسعود رهنما شنیده ها حاکی از آن است که تلاش می شود مجدد یک شخص سیاسی را به عنوان رئیس هیات کاراته وارد این ورزش کنند که این اقدام لطمه بزرگی به پیکر کاراته استان وارد خواهد کرد از آنجا که شما در گذشته افتخار زیادی برای کاراته گیلان به عمل آوردید ما ورزشکاران از شما انتظار داریم در این رشته ورزشی بگذارید افراد متخصص همچون استاد زیال همراه ما باشند.ما ورزشکاران این استان از شما می خواهیم که دیگر به بهانه بودجه شخص غیر کاراته ای را حمایت نکنید. ما کاراته کاها حاضریم همه مشکلات را تحمل کنیم تا یک غیر ورزشی در میان ما نباشد.آقای رهنما اگر شما از حمایت افراد متخصص ورزشی دست بکشید آن وقت ما ورزشکاران هم از حمایت شما دست خواهیم کشید شما افراد غیر ورزشی زیادی را در هیئت های ورزشی جای دادید لطفا این کار را با کاراته نکنید.

با تشکر وقدردانی               

جمعی از کاراته کا های استان گیلان

 

حرف تازه: انتشار بیانیه دریافتی الزاما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت آشنایی مخاطبان با فضای روز ورزش استان منتشر شده است. لازم به ذکر است امضای این کاراته کا ها در تحریریه حرف تازه موجود است و در صورت نیاز در آینده منتشر خواهد شد. این حق برای مسعود رهنما و مسئولین مربوطه محفوظ است که جوابیه خود را از طریق همین رسانه منتشر نمایند.