سه امتیاز دیگر برای لاجوردی پوشان رشتی؛

این داماش به نیروهای زمینی نمی بازد

حرف تازه – تیم فوتبال داماش گیلان در مقابل نیروی زمینی تهران به پیروزی دست یافت. به گزارش حرف تازه به نقل از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان ، در یکی از دیدار های هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دو ، در گروه اول، عصر سه شنبه داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی رشت پذیرای تیم […]

حرف تازه – تیم فوتبال داماش گیلان در مقابل نیروی زمینی تهران به پیروزی دست یافت.
به گزارش حرف تازه به نقل از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان ، در یکی از دیدار های هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دو ، در گروه اول، عصر سه شنبه داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی رشت پذیرای تیم فوتبال نیروی زمینی تهران بود و در پایان با نتیجه دو بر یک در مقابل مهمان خود خود به پیروزی رسید تا در سومین بازی خانگی به سومین پیروزی متوالی خانگی دست یافته تا به نوعی در بردهای خانگی ” هت تریک ” کند.
گلهای داماش در این دیدار توسط میثم میر پسندیده در دقیقه ۹ و میلاد پورصف شکن در دقیقه ۷۶ به ثمر رسید.
شاگردان وحید رضایی با این برد ، از پنج بازی با چهار بردو یک تساوی سیزده امتیازی شدند و با یک بازی کمتر نسبت به تیم کارون اروند خرمشهر ۱۵ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفتند.

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری، مهرداد علیزاده، محمد همرنگ، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن ( ۸۹، سید محمد اسلامی) ، میثم میرپسندیده، محمد طالبی ( ۸۷، هادی سهرابی) ، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی ( ۶۸، سعید طالبی) و سعید باقرپسند
سرمربی: وحید رضایی

حواشی بازی:
در یک روز میان هفته ، حدود هزار و پانصد نفر تماشاگر در استادیوم حضور داشتند. هواداران داماش همچون همیشه در تمام طول بازی بهتشویق تیم خود پرداختند. آنها در انتهای دیدار به مانند هفته های گذشته تیم مهمان را هم تشویق کردند.
اسماعیل حاجی پور مالک، محمد مهدی الطافی مدیر عامل و فرهاد خراسانی مشاور حقوقی باشگاه داماش گیلان در جایگاه ویژه حضور داشتند. همچنین فرهام زاهد منتخب مردم رشت در شورای شهر و نیز فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان نیز در جایگاه ویژه حضور داشتند.
بازیکنان داماش به احترام ایام محرم با سربندهایی منقش به عبارت یاحسین (ع) در مراسم ابتدایی بازی حاضر شدند
در اقدامی عجیب محمد حق شناس نماینده فدراسیون پیش از شروع مصاف داماش مقابل نیروی زمینی ، اقدام به توقف بازی بدلیل استفاده هواداران بر روی سکو از طبل نمود . در حالی که در آیین نامه اجرایی برگزاری بازی ها، استفاده از طبل تخلف محسوب نمی ود.
وی که با توضیحات سرپرست داماش و نیز رئیس هیات فوتبال استان گیلان قانع نمی شد باعث شد تا الماسخاله از سعید فتاحی به صورت تلفنی استعلام گرفته و در نهایت بر خلاف نظر اشتباه نماینده فدراسیون ، سوت شروع بازی با حضور هوادران و طبل بر روی سکو به صدا در آمد.
این در حالی است که در هفته های گذشته و به خصوص در استانهای جنوبی حتی از بلند گو دستی که در زمره تخلفات است، استفاده شده اما با واکنشی مواجه نشده بود که این تناقض آشکار در نحوه برگزاری بازی ها خود جای تعجب دارد.
سرپرست و سرمربی داماش گیلان پس از اتمام بازی از الماسخاله بابت پیگیری این مساله تشکر کردند.
از دقیقه ۶۰ به بعد نورافکن های استادیوم روشن و بازی زیر نور برگزار شد.
در پایان بازی هواداران داماش به شدت به تشویق بازیکنان، سرمربی و کادر فنی و سرپرست باشگاه داماش گیلان پرداختند.