“اینجا رشت است” افتتاح شد

تی تی خبر : مراسم افتتاح برنامه رادیویی مجموعه مدیریت شهری رشت با عنوان ” اینجا رشت است ” غروب روز دوشنبه هفتم دی ماه با اجرای زنده هنرمندان گیلانی رشت افتتاح شد .   در این مراسم که با حضور دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت ، نیکو منش رییس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای […]

تی تی خبرمراسم افتتاح برنامه رادیویی مجموعه مدیریت شهری رشت با عنوان ” اینجا رشت است ” غروب روز دوشنبه هفتم دی ماه با اجرای زنده هنرمندان گیلانی رشت افتتاح شد .

  در این مراسم که با حضور دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت ، نیکو منش رییس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای شهر ،  رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر ، قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان ، قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت ، جمعی از مدیران شهرداری و صدا و سیمای مرکز گیلان  و شهروندان در سالن اجتماعات آتش نشانی برگزار شد ، برنامه زنده رادیویی رشت ویژه مدیریت شهری اجرا شد.
 

در این برنامه که با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل برگزار می شود ، شهردار رشت ضمن تبریک هفته رشت و همچنین میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت : سعی بر این است افتتاح برنامه رادیویی” اینجا رشت است ” را مبنایی برای تعاملات با شهروندان بگذاریم که هم شهروندان بتوانند از این طریق ، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارند و هم ما از این طریق اطلاع‌ رسانی خوبی برای برنامه ‌های مجموعه مدیریت شهری رشت داشته باشیم.

 

دکتر ثابت قدم اذعان داشت : اگر شهرداری به همه انتقادات نه بگوید به این معناست که هیچ نقطه رشدی باقی نمانده که در حقیقت این‌طور نیست. در عین حال انتقادات باید جوری مطرح شود که بر انگیزه و انرژی افرادی که مشغول کار هستند و بر سرعت کار تاثیر منفی نگذارد.

شهردار رشت در ادمه گفت: باید از اعضای محترم شورای اسلامی رشت تشکر کنم به خاطر پشتیبانی از برنامه‌های هفته و  روز رشت که ۱۲ دی ماه است و همین‌ طور به خاطر حمایت‌ هایی که از سیاست‌ ها و برنامه‌ های شهرداری تا به امروز داشتند.

 

ثابت قدم درباره برنامه ‌های شهرداری گفت: برنامه‌ های شهرداری در سه بعد کوتاه‌ مدت، میان‌ مدت و بلند مدت تدوین شده است که بخش کوتاه ‌مدت از ابتدای امسال آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد و  با هدف اعتماد سازی و جلب مشارکت مردمی  سعی شده است تمام برنامه ‌های نیمه‌ کاره و برنامه ‌های جدید کوتاه‌ مدت را از حرف و برنامه به عمل تبدیل کنیم. همزمان اهداف بلند مدت ۱۰ ساله ‌ای تنظیم شده که در مقیاس شهری ، منطقه ، ناحیه و محله و در قالب برنامه ‌های چهارساله تدوین شده است .

در ادمه نیکومنش ، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی  شورای اسلامی  شهر رشت هفته رشت و میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و برنامه‌ های این هفته را تشریح کرد.

 

وی مشارکت مردم را عامل اصلی همدلی و همزبانی  و حضور آنها در برنامه های هفته رشت را فرصت مغتنمی برای همگرایی بیشتر با مجموعه مدیریت شهری برشمرد .

گفتنی است برنامه زنده رادیویی” اینجا رشت است ”  در روزهای دو شنبه ۷ دی ماه ، چهارشنبه ۹ دی ماه ، پنج شنبه ۱۰ دی ماه  و شنبه ۱۲ دی ماه  هر روز از ساعت ۱۷:۳۰  الی ۱۹:۳۰ در سالن آتش نشانی واقع در میدان انتظام رشت  اجرای برنامه زنده خواهد داشت.

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت از شهروندان گرامی دعوت می کند در این برنامه حضور به هم رسانند .