شاگردان کولاکوویچ به باختن عادت کردند

ایران ۲ ایتالیا ۳؛ بازی برده را باختیم

شاگردان کولاکوویچ که این روزها به باختن در جام جهانی عادت کرده اند بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیدند و بازی پیش افتاده را با نتیجه سه بر دو به ایتالیا واگذار کردند.

اختصاصی حرف تازه – شاگردان کولاکوویچ که این روزها به باختن در جام جهانی عادت کرده اند بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیدند و بازی پیش افتاده را با نتیجه سه بر دو به ایتالیا واگذار کردند.

تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود در جام جهانی صبح امروز به مصاف ایتالیا رفت. در حالی که دو ست ابتدایی با برتری ایران به پایان رسیده بود و ست سوم نیز ملی پوشان ایران در آستانه پیروزی قرار داشتند در نهایت با حرفه ای گری سرمربی ایتالیا و درخواست به موقع ویدئو چک ست سوم به سود ایتالیا خاتمه یافت و در ادامه با تغییر روند بازی، ایتالیا موفق به ثبت پیروزی سه بر دو برابر ایران شد تا ششمین باخت ایران در این مسابقات رقم بخورد.

ست اول با برتری ۲۷-۲۵ ایران، ست دوم ۲۹-۲۷ ایران، ست سوم ۳۰-۲۸ ایتالیا، ست چهارم ۲۵-۱۷ ایتالیا و ست پنجم ۱۵-۱۳ ایتالیا به پایان رسید.

در روزهای اخیر شکست های پیاپی والیبالیست های ایران موجب نگرانی بسیاری از ورزش دوستان و هواداران تیم ملی ایران شده و حتی بیش از بلاتکلیفی فدراسیون والیبال، انتقادات متوجه سرمربی تیم ملی یعنی کولاکوویچ شده است.