دلخوش اعلام کرد:

ایراد اصل ۷۵ طرح تامین قیر رایگان رفع شد / طرح، چهارشنبه به صحن علنی ارائه می ‌شود

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: براساس تصمیم‌گیری صورت گرفته مقرر شد به دلیل به میان آمدن بحث تأمین اعتبار ریالی، این طرح به بودجه سال ۹۹ وارد نشود و تنها وزارت نفت، نفت را به میزان موردنظر در طرح در اختیار پالایشگاه‌ها قرار دهد و آنها هم وکیوم باتوم و قیر مشخص شده را به میزان ۲ میلیون تُن در اختیار بگیرند.

حرف تازه – دلخوش با بیان این که ایراد اصل ۷۵ طرح تامین قیر رایگان رفع شد اعلام کرد: طرح، چهارشنبه به صحن علنی ارائه می ‌شود.

کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به بررسی و تصویب کلیات طرح دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره ۱ قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور درباره تامین قیر رایگان در نشست دیروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: صبح روز گذشته در کارگروهی متشکل از مسئولان وزارتخانه‌های نفت، اطلاعات و راه و شهرسازی، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و برخی دستگاه‌های دیگر جزئیات و ایراد اصل ۷۵ این طرح، مورد بررسی قرار گرفت.
طراح طرح تامین قیر رایگان در مجلس تصریح کرد: براساس جمع‌بندی امروز صبح این کمیته قرار شد، به دلیل به میان آمدن بحث ریالی این طرح به بودجه سال ۹۹ وارد نشود و تنها وزارت نفت، نفت را به همین میزان ذکر شده در طرح در اختیار پالایشگاه‌ها قرار دهد و آنها هم وکیوم باتوم و قیر مشخص شده را به میزان ۲ میلیون تُن در اختیار بگیرند.
وی ادامه داد: همچنین به موجب درصد بندی در این نشست، ۵۰ درصد سهم وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت راه‌های فرعی و روستایی، ۲۱ درصد سهم بنیاد مسکن برای معابر و بهسازی روستاها با مشارکت دهیاری‌ها، ۱۷ درصد برای آسفالت معابر شهرها برای شهرداری‌ها از طریق وزارت کشور، ۵ درصد برای نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، ۳ درصد برای بسیج سازندگی و ۴ درصد برای قیرآبه به عنوان جایگزین مالش پاشی برای بیابان‌زدایی در نظر گرفته شد.
دلخوش تاکید کرد: طرح تامین قیر رایگان روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود تا کلیات و جزئیات آن مورد رسیدگی قرار بگیرد.
ایراد اصل ۷۵ طرح تامین قیر رایگان رفع شد / طرح، چهارشنبه به صحن علنی ارائه می ‌شود

ایراد اصل ۷۵ طرح تامین قیر رایگان رفع شد / طرح، چهارشنبه به صحن علنی ارائه می ‌شود