سید کاظم دلخوش :

اگر نمایندگان به فکر گیلان باشند فقر از استان رخت بر می بندد

حرف تازه : سید کاظم دلخوش در جمع خبرنگاران در مجموعه هپی لند با اشاره به مشکلات معیشتی که در استان وجود دارد اظهار داشت: “امروز اشتغال مشکل اصلی گیلان است.” کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: “در ارتباط با جایگاه قانونگذاری نقاط ضعف و قوتی در استان و کشور وجود دارد.” دلخوش با […]

حرف تازه : سید کاظم دلخوش در جمع خبرنگاران در مجموعه هپی لند با اشاره به مشکلات معیشتی که در استان وجود دارد اظهار داشت: “امروز اشتغال مشکل اصلی گیلان است.”

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: “در ارتباط با جایگاه قانونگذاری نقاط ضعف و قوتی در استان و کشور وجود دارد.”

دلخوش با اشاره به اینکه همواره حقوق مادی و معنوی جامعه رسانه ای تضعیف شده است تصریح کرد: “بررسی ها نشان می دهد که نقاط ضعف بسیاری در ارتباط با قوانین مطبوعات وجود دارد.”

وی گفت: “نیاز به وضع قانون برای دفاع از جامعه ارزشمند رسانه وجود دارد و باید پیگیری شود و باید از وجود دستگاه های اجرایی برای حمایت از جامعه مطبوعات استفاده شود.”

وی با اشاره به اینکه فقر باعث فروش رأی می شود افزود: “انفال امروز در اختیار مسئولان قرار دارد و در اصل  ۵۳ قانون اساسی گفته می شود هرگونه دریافت و پرداخت باید براساس قانون باشد. اگر قانونگذار درست عمل کند مشکلات اقتصادی کاهش می یابد.”

دلخوش تصریح کرد: “اگر مردم می خواهند ازمنابع کشور درست استفاده شود لازمه آن این است که نمایندگان مجلس و قانونگذاران افراد صالح و آگاهی باشند.”

وی گفت: “اگر نمایندگان به فکر استان باشند فقر از آن رخت بر می بندد. مردم در سرنوشت خود اثر گذارند. مردم رییس جمهور و نماینده مجلس را انتخاب می کنند. بنابراین باید آگاهانه انتخاب کنند.”

دلخوش خاطرنشان کرد: “مردم باید احتیاط کنند، افراد مجرب و متخصص را وارد مجلس کنند و نباید اجازه دهند هر کسی صندلی مجلس را اشغال کند. فقر گیلان ناشی از عدم وجود مدیران و نمایندگان کارآمد است. نماینده ای که در مجلس می خوابد چطور از حق مردم دفاع می کند.”

نامزد انتخاباتی دهمین دوره انتخابات مجلس افزود: “مردم باید افرادی که اقدام به خرید رأی می کنند را به مسئولان معرفی کنند. اگر مسئولیت به کسی داده شود که توانایی ندارد مردم دلسرد می شوند و باید آگاهانه افرادی که درک درستی از همدلی و همزبانی دارند وارد مجلس کنیم.

وی توجه به ورزش بانوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: “باید در جایگاه قانونگذاری به حقوق بانوان جامعه بیشتر توجه شود.”

دلخوش با بیان اینکه هیچ موقع اجازه ندادم سرمایه هایی که باید وارد گیلان شود استان های دیگر آن از ما بربایند گفت: “استانهای دیگر از خزانه دولت پول می گیرند تا برای خدمت به مردم از سرمایه گذاران خود حمایت می کنند.”

وی افزود: “سرمایه گذاران گیلانی باید حمایت شوند. در برخی از استان ها درصد بیکاران کمتر است و دلیل آن حمایت از سرمایه گذاران است.”

کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه صومعه سرا تاکید کرد: “در این دوره بسیار اتهام به من زدند الحمدالله فیلتر شورای نگهبان بسیار قوی است اگر حمایت از سرمایه گذار می کنم خودم جای سهام دار نیستم.”

سیدکاظم دلخوش با بیان اینکه گیلانی ها نباید فریب مسائل ظاهری را بخورند افزود: “به عنوان یک اصولگرا خط قرمز من رهبری است.”

کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: “هر سرمایه گذاری وارد استان شود دست آن را می بوسم چون این کار عمل به فرمایش رهبری است.”

دلخوش با بیان اینکه هر دولتی نقاط ضعف و قوت دارد گفت: “دولت قبلی اشکالاتی داشت دولت آقای روحانی هم خالی از اشکال نیست. مقام معظم رهبری بر حمایت از دولت تاکید کردند و ما نیز از دولت حمایت می کنیم.”

نامزد دهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: “باید برای حمایت از صنعت استان و برای توسعه کشاوزی گیلان برنامه تعریف شود.”

عصرصادق