اسماعیل حاجی پور:

اگر امروز به سپیدرود کمک نکنیم تیم را باطل شده بدانید و به دنبال نوش دارو هم نباشید

حرف تازه : اسماعیل حاجی پور در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت به عنوان موافق واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت، صحبت هایی را در این خصوص مطرح کرد. رئیس شورای شهرستان رشت با تاکید بر قدمت سپیدرود به سال هایی که نام این تیم سلامت بخش بود اشاره کرد و گفت : از همان سالها […]

حرف تازه : اسماعیل حاجی پور در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت به عنوان موافق واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت، صحبت هایی را در این خصوص مطرح کرد.

رئیس شورای شهرستان رشت با تاکید بر قدمت سپیدرود به سال هایی که نام این تیم سلامت بخش بود اشاره کرد و گفت : از همان سالها هواداران شعاری داشتند که می گفتند سپیدرود بخشکد ماهی ها می میرند. ماهی ها همان هواداران سپیدرود هستند.

وی در خصوص هواداران این تیم مردمی و ریشه دار گفت: از سال ها قبل هواداران سپیدرود در روزهای سخت سپیدرود کنار این تیم بودند و آخر هفته ها برای دیدن بازی های این تیم با استادیوم می آمدند.

حاجی پور با اعلام اینکه تیم های ریشه دار به جز چند مورد در حال دست و پا زدن هستند تصریح کرد: شجاعت می خواهد کسی بیاید و این تیم ها را بگیرد. من با تمام وجود این موضوع را احساس می کنم.

رئیس شورای شهرستان رشت با انتقاد از اینکه یک روز آمدند و گفتند شهرداری نمی تواند تیمداری کند خاطر نشان کرد: همان روزها خیلی از شهرداری ها تیم داشتند. الان هم دارند و آن را گسترش هم داده اند. امروز در فوتسال و والیبال و در بخش بانوان هم شهرداری ها فعالیت می کنند. آن روز شهرداری آمد داماش را بگیرد ولی نگذاشتند.

وی در ادامه گفت: اگر امروز به سپیدرود کمک نکنیم تیم را باطل شده بدانید و به دنبال نوش دارو هم نباشید.

حاجی پور خاطر نشان کرد: برخی همه چیز را به انتخابات وصل می کنند. بیشترین مشکل ما بیرونی است. اگر خودمان حرف ها را می زدیم تا امروز نتیجه گرفته بودیم. عیبی ندارد از بیرون نقطه نظرات مطرح شود اما بدانیم که آن اقلیت همه افرادی که به ما رای دادند تا نماینده آنها باشیم نیستند.

وی همچنین در بخشی از صحبت های خود با اشاره به دورانی که شهرداری با نام استقلال شهرداری رشت تیمداری می کرد گفت: با آن تیم به سطح اول فوتبال کشور رسیدیم اما روزی رسید که شرایط مالی خوبی نداشتیم و پگاه گیلان با بودجه ده برابر آن روز استقلال شهرداری رشت برای تیمداری آمد و در جام حذفی هم به افتخاراتی دست یافت.

رئیس شورای شهرستان رشت در ادامه به شرایط روز سپیدرود اشاره کرد و اظهار داشت : سپیدرود چشمش به دست نمایندگانش است. همه قصد کمک داریم و به دنبال آن نیستیم که اوضاع بدتر شود. اما اگر همین امروز کمک نشود سپیدرود نابود می شود. این تیم نفس های آخر را می زند و فردا دیر است.