سید امیر حسین علوی :

اگر اتهام ما کمک به داماش و سپیدرود است بسیار خوشحالم

حرف تازه :  لایحه کمک مالی به داماش و سپیدرود با حواشی جالبی همراه شد. در جلسه روز گذشته شورا لایحه کمک ۸۴۱ میلیون تومانی به هریک از تیم های داماش و سپیدرود مورد بررسی قرار گرفت. ابتدا نیکومنش به عضویت ۶ نفر از اعضای شورا در هیئت مدیره سپیدرود بر اساس نامه ای که در […]

حرف تازه :  لایحه کمک مالی به داماش و سپیدرود با حواشی جالبی همراه شد.

در جلسه روز گذشته شورا لایحه کمک ۸۴۱ میلیون تومانی به هریک از تیم های داماش و سپیدرود مورد بررسی قرار گرفت.

ابتدا نیکومنش به عضویت ۶ نفر از اعضای شورا در هیئت مدیره سپیدرود بر اساس نامه ای که در اختیار او قرار گرفته بود اشاره کرد و به همین دلیل کمک مالی را غیر قانونی دانست که با اشاره به اسم رفیعی نوده با واکنش رفیعی همراه شد و رفیعی گفت: هرگز عضو هیئت مدیره سپیدرود نبوده ام، نیستم و نخواهم بود.

رئیس شورا گفت: یک بار برای معرفی اسپانسر ۱۰۰ میلیون تومانی در جلسه شرکت کردم و با پیشنهاد عضویت در هیئت مدیره مخالفت کردم.

مجید رجبی گفت : ۹ نفر از اعضای شورا یا عضو هیئت مدیره این تیم ها بوده اند و یا هنوز هم هستند و این موضوع باید مشخص شود چرا که کمک مالی به مجموعه ای که اعضای شورا یا بستگانشان در آن حضور دارند منع قانونی دارد.

در ادامه علوی هم به استعفای اعضایی که عضو هیئت مدیره سپیدرود بوده اند اشاره کرد و گفت : برای همراهی سپیدرود و داماش این تیم ها را همراهی می کنیم همانطور که نمایندگان رشت در مجلس نیز این تیم ها را همراهی می کنند. این کمک محدود به فوتبال هم نیست و برای تمامی ورزش ها تا جایی که بتوانیم کمک می کنیم. اگر عضو شورایی در جلسات این تیم ها حضور پیدا می کند در راستای حمایت است.

سید امیر حسین علوی در پاسخ به رجبی ویسرودی گفت : اگر اتهام ما کمک به سپیدرود و داماش است بسیار خوشحالم.

در ادامه حاجی پور نیز گفت : اگر برای کمک به داماش نیاز باشد از شورا هم بروم، استعفا می دهم و می روم. / من و محمود باقری جوان نیستیم که دلبسته شورا باشیم. / کمک به این دو تیم خواسته جوانان است. / زمان زیادی تا پایان فصل لیگ های فوتبال باقی مانده است و پیشنهاد می دهم لایحه کمک به این دو تیم به صورت عادی و یک فوریتی مورد بررسی بیشتر و کارشناسی شده تری قرار بگیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم و شائبه ای هم ایجاد نشود.