اکرام ایتام به همت عکاس نیکوکار رشتی

اختصاصی تی تی خبر : شب گذشته جمعی از کودکان بی سرپرست میهمان هنرمند نیکوکار گیلانی بودند. این هنرمند نام آشنای گیلانی حدود سه سال است که در روزهایی از سال به همراه تعدادی از کودکان بی سرپرست پرورشگاه مژدهی رشت، که وی را از دوستان خود می دانند، به یکی از رستوران های سنتی جاده […]

اختصاصی تی تی خبر : شب گذشته جمعی از کودکان بی سرپرست میهمان هنرمند نیکوکار گیلانی بودند.

این هنرمند نام آشنای گیلانی حدود سه سال است که در روزهایی از سال به همراه تعدادی از کودکان بی سرپرست پرورشگاه مژدهی رشت، که وی را از دوستان خود می دانند، به یکی از رستوران های سنتی جاده رشت انزلی می آید.

اشکان صابر که در زمینه عکاسی و فیلمبرداری از چهره های شناخته شده رشت محسوب می شود در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مدت سه سال است که این کودکان را می شناسد و هر چند وقت یکبار یک میهمانی در رستوران ایران زمین برایشان می گیرد.

وی در خصوص دلیل انتخاب این رستوران برای میهمانی کودکان بی سرپرست افزود: نیما هادی پور،مدیر این رستوران، خودش بارهادر انجام امورخیرخواهانه پیش قدم بوده است و با توجه به شناختی که از وی داشتم این محیط را انتخاب کردم.

امیدواریم اینگونه رفتارهای پسندیده بیش از پیش در شهر و استان ما گسترش یابد و هر شهروندی در حد توان مالی و زمانی خود دقایقی مهربانی را به این عزیزان هدیه کند.

Screenshot_۲۰۱۵-۱۲-۰۶-۱۳-۴۶-۲۶-۱