مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد:

اولین فراخوان سلسله جشنواره های بارش ایده با عنوان “نقش و نگار شهرباران” برگزار می شود

حرف تازه – اولین فراخوان سلسله جشنواره های بارش ایده با عنوان “نقش و نگار شهرباران” برگزار می شود. مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر داری رشت گفت: این جشنواره ها به منظور ارائه ایده های طراحی و نقاشی دیوارهای محیط شهری با همکاری اداره مطالعات و پژوهش شهرداری رشت برگزار می […]

حرف تازه – اولین فراخوان سلسله جشنواره های بارش ایده با عنوان “نقش و نگار شهرباران” برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر داری رشت گفت: این جشنواره ها به منظور ارائه ایده های طراحی و نقاشی دیوارهای محیط شهری با همکاری اداره مطالعات و پژوهش شهرداری رشت برگزار می شود.

محمدباقر بشردانش با اعلام این خبر، افزود: علاقمندان به ارائه اثر در این جشنواره می توانند با مراجعه به پورتال اطلاع رسانی این سازمان به نشانی Rasht-Zibasazi.ir اطلاعات تکمیلی در این خصوص را دریافت نمایند.

وی با اشاره به فراخوان گذشته این سازمان با عنوان “طراحی تقاطع های غیر همسطح انتظام، سرداران شهید لطفی، گمنام” خبر داد: در هفته آتی طرح های دریافتی به صورت استارت آپ ارائه خواهد شد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بشردانش با اعلام اینکه این فراخوان با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و مراکز تخصصی معماری همراه شد تصریح کرد: جمع بندی نهایی و اعلام نتایج در خصوص این فراخوان طی هفته آینده انجام خواهد شد.