اولین دوره مسابقات بیلیارد جام دهه فجر ماسال، با معرفی نفرات برتر پایان یافت

اولین دوره مسابقات بیلیارد جام دهه فجر یادواره شهدا آتش نشان با حمایت شهرداری و شورای شهر ماسال و شاندرمن برگزار شد. این مسابقات در دو رشته اسنوکر و ایت بال در دو رده ۲۱سال و آزاد در هر دو رشته برگزار شد.  در پایان این دوره از رقابت ها نفرات برتر مسابقات در مسابقات اسنوکر […]

اولین دوره مسابقات بیلیارد جام دهه فجر یادواره شهدا آتش نشان با حمایت شهرداری و شورای شهر ماسال و شاندرمن برگزار شد.

این مسابقات در دو رشته اسنوکر و ایت بال در دو رده ۲۱سال و آزاد در هر دو رشته برگزار شد. 

در پایان این دوره از رقابت ها نفرات برتر مسابقات در مسابقات اسنوکر رده سنی آزاد نیما اجاقی از باشگاه شهر شاندرمن موفق به کسب مقام قهرمانی شد. ساعد احمدی از باشگاه شهر شاندرمن و آرمان مومنی از باشگاه پیمان ماسال نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در مسابقات ایت بال رده سنی آزاد علی اصغر صابر از باشگاه فردین معصومی، مجید محمدی از باشگاه شهر شاندرمن و محمدرضا امیری از باشگاه امیری ماسال به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در مسابقات اسنوکر رده سنی ۲۱سال صالح بخشنده از باشگاه شهر شاندرمن مقام اول را به خود اختصاص داد. مجید محمدی از باشگاه شهر شاندرمن نایب قهرمان شد و حمیدرضا شیرازی از باشگاه شهر شاندرمن نیز به مقام سوم دست یافت.

و در نهایت در مسابقات ایت بال رده سنی ۲۱ سال سینا دلیاری از باشگاه میلاد شاندرمن،محمدرضا امیری از باشگاه امیری ماسال و همایون امیر احمدی از باشگاه شهر شاندرمن به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

گفتنی است فینال مسابقات اسنوکر بزرگسالان بین نیما اجاقی از باشگاه شهر شاندرمن و ساعد احمدی از باشگاه شهر شاندرمن روز گذشته در باشگاه پیمان ماسال با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال، سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان، کاوه قدسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر ماسال و جمعی از اعضای شوراهای شهر ماسال و شاندرمن برگزار شد.

عابد وزیری رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان ماسال در پایان این رقابت ها از محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال، سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان، کاوه قدسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر ماسال، شهردار و شورای شهر ماسال، شهردار و شورای شهر شاندرمن و آقایان کامران احمدی، محمد علیپور، پیام فتحی، میثم احمدی، میلاد عالی و محمدرضا امیری که در این مسابقات هیئت شهرستان را یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

این مسابقات طی ۱۸ روز در ماسال برگزار شد.

روابط عمومی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان