غیرت رشتی ها فولاد را خم کرد؛

اولین برد خارج از خانه سپیدرود در لب کارون

شاگردان علی کریمی در تیم فوتبال سپیدرود رشت با تک گل حسین ابراهیمی در دیداری حساس مقابل فولاد به برتری دست یافتند.

حرف تازه – شاگردان علی کریمی در تیم فوتبال سپیدرود رشت با تک گل حسین ابراهیمی در دیداری حساس مقابل فولاد به برتری دست یافتند.

از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز تیم سپیدرود رشت در دیداری دور از خانه در ورزشگاه غذیر اهواز و در حضور حدود ۵۰۰ نفز از هواداران دو تیم به مصاف فولاد خوزستان رفت.

علی کریمی در این دیدار از کوروش ملکی، میثم تهی‌دست، میلاد شیخی‌سلیمانی، میلاد قربان‌زاده، امین جوادی‌مقدم، علیرضا عزت‌کرامت، محمدرضا مهدوی(۷۱- مهدی محمدیاری)، حسین ابراهیمی(۸۰- امین منوچهری)، مهرداد بایرامی (۸۸- علیرضا نورمحمدی)، محمد نزهتی و محمد غلامی درترکیب سپیدرود استفاده کرد.

در سمت مقابل ایلی استان سرمربی فولاد از احسان مرادیان، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، رضا میرزایی، پیمان شیرزادی، مهرداد هدایتیان(۴۶- ایوب والی)، فرشاد سالاروند، امید صیدآلی(۷۰- سید هیثم هاشمی‌زاده)، مهدی زبیدی(۷۵- سیلوا تارتا)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا در ترکیب تیمش استفاده کرد.

فولاد در هفت دیدار اخیر خود بردی  نداشت و با ۴ تساوی و ۳ شکست تا رده سیزدهم جدول سقوط کرده بود. اما شاگردان کریمی پس از چندین هفته ناکامی سرانجام طلسم نبردن های خود را در هفته گذشته شکسته بودند و پس از برد ارزشمند مقابل پارس جنوبی جم در رشت به دنبال برتری مقابل فولاد و تداوم روند رو به رشد خود بودند.

در این دیدار میلاد بدرقه بازیکن فولاد با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۴۱ از بازی اخراج شد و سالاروند دیگر بازیکن فولاد هم در دقیقه ۵۶ با کارت زرد جریمه شد.

تک گل سپیدرودی ها را در این دیدار حسین ابراهیمی در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند. ضمن آن که محمد غلامی مهاجم سپیدرود هم یک پنالتی را در دقیقه ۴۱ از دست داد.

بدین ترتیب سپیدرود در پایان هفته دوازدهم ۹ امتیازی شد و تا حدودی به وضعیت خود در انتهای جدول سامان بخشید.