تساوی سپیدرود با ماشین سازی در دیداری دور از خانه؛

اولین امتیاز فصل سپیدرود با جان و دل به دست آمد

تیم های ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت در چهارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

حرف تازه – دیدار دو تیم در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

تیم های ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت در چهارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

شاگردان فیروز کریمی با این تساوی در جدول رده بندی سه امتیازی شده و شاگردان خداداد عزیزی نیز تنها یک امتیاز در جدول رده بندی دارند. 

حدود ۱۰۰ نفر از هواداران تیم میزبان از این دیدار استقبال کرده اند. 

گل تیم سپیدرود رشت در دقیقه ۸ توسط حسین ابراهیمی از طریق پنالتی و گل تیم ماشین سازی تبریز نیز توسط محسن یوسفی در دقیفه ۴۵ به ثمر رسید. 

ماشین سازی تبریز:

فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زاده، پیمان بابایی، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر ( از دقیقه ۶۵ – فرید بهزادی کریمی)، محسن یوسفی، توحید غلامی (از دقیقه ۶۸ – حسین ابرقویی)، سیدمحمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی و سیداحمد موسوی (از دقیقه ۸۱ – احمد مهدی زاده)

سرمربی: فیروز کریمی

سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، میلاد شیخ‌سلیمانی، میثم تهی دست، میلاد قربان‌زاده، محمدرضا مهدوی ( از دقیقه ۸۵ – علیرضا نور محمدی)، پویا نزهتی، امین جوادی مقدم، محمدرضا خرسندنیا، حسین ابراهیمی ( از دقیقه ۷۱ – امین منوچهری)، رضا معقولی (از دقیقه ۶۲ – یعقوب کریمی) و مهرداد بایرامی

سرمربی: خداداد عزیزی

دقایق حساس: 

دقیقه ۸: کارت زرد داور به مسیح زاهدی از تیم ماشین سازی تبریز 

دقیقه ۸: (گل تیم سپیدرود رشت) رضا معقولی به محوطه جریمه تیم میزبان نفود کرد که در ادامه با خطای بازیکن ماشین سازی متوقف شد. داور این صحنه را پنالتی تشخیص داده و حسین ابراهیمی توانست توپ را وارد دروازه فرناندو دخسوس کند.

دقیقه ۲۱: محمد خرم الحسینی قصد گلزنی داشت که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه ماشین سازی تبریز با اختلاف کمی از بالای دروازه کورش ملکی به بیرون رفت. 

دقیقه ۲۴: کارت زرد داور به میلاد قربان زاده از تیم سپیدرود رشت

دقیقه ۴۳: کارت زرد داور به رضا معقولی از تیم سپیدرود رشت

دقیقه ۴۵: (گل تیم ماشین سازی تبریز) محسن یوسفی توسط بازیکنان تیمش در پشت محوطه جریمه تیم میهمان صاحب توپ شد که این بازیکن با شوت زیبا و با استفاده از اشتباه کورش ملکی، توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

دقیقه ۵۷: پیمان بابایی از طریق فنوذ به عمق دفاع تیم میهمان صاحب موقعیت حساس شده بود که دروازه بان سپید رود رشت توانست توپ را مهار کند. 

دقیقه ۹۴: کارت زرد داور به یعقوب کریمی از تیم سپیدرود رشت

دقیقه ۹۴: پیمان بابایی با ضربه سر خطرناک قصد گلزنی داشت که توپ در اختیار دروازه بان تیم سپیدرود رشت قرار گرفت.

دقیقه ۶+۹۰: فرید بهزادی کریمی از طریق ارسال بازیکن تیمش در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که بازیکنان تیم میهمان توانستند در فاصله کم نسبت به دروازه تیشمان مانع گلزنی تیم میزبان شوند. 

اتفاق ویژه:

این بازی قرار بود پنجشنبه برگزار شود، به دلیل مشکلات سپیدرود در رسیدن به تبریز به امروز موکول شد.

خداداد عزیزی عنوان کرده پس از این بازی استعفا می دهد.

سپیدرود در دو بازی قبلی خود دو باخت داد و ۹ گل خورد، این بدترین شروع یک تیم در لیگ برتر است.

تیم تبریزی در بازیهای قبلی با نام گسترش فولاد در میادین حاضر بود اما امروز سازمان لیگ نام این تیم را ماشین سازی اعلام کرد.

خداداد عزیزی با توجه اخراج در دیدار هفته گذشته از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کند.