حجت الاسلام والمسلمین محمد براتی تاکید کرد:

اهمیت تبلیغات محیطی با استفاده از ناوگان عمومی درون شهری در اشاعه فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر

حرف تازه : نشست صمیمی مشاور شهردار مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرداری رشت با مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت در راستای هم اندیشی و هم افزایی در زمینه بهره برداری از ناوگان عمومی شهری در راستای تبلیغات محیطی در […]

حرف تازه : نشست صمیمی مشاور شهردار مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرداری رشت با مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت در راستای هم اندیشی و هم افزایی در زمینه بهره برداری از ناوگان عمومی شهری در راستای تبلیغات محیطی در محل دفتر مدیرعامل سازمان حمل ونقل و بار ومسافر شهرداری رشت. با حضور مهندس شیرزاد معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری رشت , سیده مریم رضا طبع معاون اداری مالی, حسین قلیپور معاون اجرایی و علی یوسفی نژاد سرپرست حراست سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از واحد خبر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رشت حجت الاسلام والمسلمین محمد براتی مشاور شهردار و مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرداری رشت طی سخنانی اظهار داشت: با روی کار آمدن دکتر ثابت قدم در مسند شهرداری رشت ضمن ایجاد فضای اعتقادی و صمیمی در مجموعه شهرداری رشت شاهد موففیت های پی در پی وتوفیقات روز افزون این مجموعه در عمل به آموزه های دینی می باشیم.

مدیرستاد اقامه نماز شهرداری رشت با تاکید بر اهمیت تبلیغات محیطی با استفاده از ناوگان عمومی درون شهری در اشاعه فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تصریح کرد: شهرداری رشت با تکیه بر تفکر دینی و مذهبی و روحیه انقلابی مهندس شریفی توانست در استفاده بهینه از ناوگان عمومی درون شهری در راستای تبلیغات محیطی گام های مثمر ثمری بردارد.

مشاور شهرداررشت افزود : با مدیریت پرتلاش و اعتقادی دکتر ثابت قدم شهردار محترم رشت دراین دوران شهرداری و شهروندان محترم خودراجدای ازهم نمی بینند و این محبت دوطرفه و فضای صمیمی که روزبه روز بیشتر ایجادمی شود وظیفه ما را سنگین تر می کند تا با توسل به آموزههای دینی و اعتقادی بتوانیم موفق تر عمل کنیم.


ارائه خدمات متناسب با حقوق شهروندی مهم ترین اصل در تاثیرگذاری پیامهای تبلیغاتی است

مهندس شیرزاد معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری رشت با قدردانی از تلاشهای مهندس شریفی در استانداردسازی و نوسازی ناوگان عمومی درون شهری رشت اذعان داشت: پیامهای معنوی و تبلیغات دینی در زمینه اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر زمانی تاثیرگذار خواهد بود که با ورود اثباتی اسباب رضایتمندی شهروند را در چهارچوب خدمات فراهم نماییم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری رشت ارائه خدمات متناسب با حقوق شهروندی را مهم ترین اصل در تاثیرگذاری پیامهای تبلیغاتی برشمرد و گفت: از آنجایی که رعایت اخلاق هدف گذاری اصلی دین مبین اسلام است لذا ما می توانیم با داشتن رفتار خوب, لسان دلنشین و رعایت احترام به شهروندان کمک شایان توجه ای در ایجاد آرامشروانی داشته باشیم.

عامل بودن مدیران در معروفات و منکرات الهی مهم ترین مسئله در نهادینه کردن مباحث اخلاقی در جامعه است

مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز با اشاره به تاکید موکد دین مبین اسلام به رعایت امر به معروف و نهی ازمنکر , اذعان داشت: هرقدر ما از معنویات و ارزشهای اخلاقی فاصله داشته باشیم دچار مشکلات عدیده ای نیز در امورات روزمره خود خواهیم شد.
وی افزود: از آن جاییکه سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری رشت در ارتباط مستقیم با مردم و شهروندان محترم می باشد تا عزم خود را جزم نموده تا در ارائه خدمات رسانی سریع ,شایسته. و پاسخگویی درست به شهروندان از هیچ کوششی فروگذار ننماید .

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت پرهیز از هرگونه اتلاف وقت که منجر به نارضایتی شهروندان شود را مهم ترین منکر جاری شده در سازمان تحت مدیریت خود برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه مباحث اخلاقی در جامعه کنونی حالتی شعارگونه به خود گرفته, براین اساس شایسته است تا برای نهادینه کردن این مباحث در جامعه برنامه ریزی های منسجم و کاربردی داشته باشیم.

مرتضی شریفی عامل بودن مدیران در معروفات و منکرات الهی را اصلی ترین مسئله در نهادینه کردن مباحث اخلاقی در جامعه برشمرد و گفت: در شرایط کنونی باید ضمن حفظ مبانی دین مبین اسلام است از پنجره ای نو و با گفتمانی جدیدتر که به ذائقه جوان امروزی خوش نشیند به بیان مسائل دینی پرداخت.

در ادامه این نشست صمیمی هریک حاضرین نقطه نظرات خود را در نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان داشتند .

تصویر شاخص آرشیوی است.