با پیگیری های طاهره اجتماعی و همراهی خیرین صورت گرفت؛

اهدای ماسک و گان به مرکز بهداشت شبانه روزی کیاشهر

امروز خبر رسید با پیگیری های طاهره اجتماعی عضو شورای بندر کیاشهر و همراهی برخی افراد و گروه های خیّر، بسته های اهدایی ماسک و گان به این مرکز بهداشت رسیده؛ اقدامی که تنها گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته در روزهای اخیر بوده است.

اختصاصی حرف تازه – همزمان با شیوع کرونا، فعالیت مرکز بهداشت شبانه روزی بندر کیاشهر نیز به طور ویژه افزایش یافته است. در شرایطی که کادر درمانی این مرکز به صورت شبانه روزی برای نجات جان مردم و مقابله با کرونا در تلاشند؛ نیاز به ماسک، گان، شیلد و سایر اقلام بهداشتی نیز بیشتر از قبل احساس می شود.

از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا، برخی مسئولین شهری و همچنین تعدادی از خیرین در بندر کیاشهر پیگیر رفع چنین مسائلی بودند. امروز خبر رسید با پیگیری های طاهره اجتماعی عضو شورای بندر کیاشهر و همراهی برخی افراد و گروه های خیّر، بسته های اهدایی ماسک و گان به این مرکز بهداشت رسیده؛ اقدامی که تنها گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته در روزهای اخیر بوده است.

امیر ترومیده، فرزند شهید شاغل در شهرداری رشت، که بیشتر با مسئولیت امور ایثارگران شهرداری و همچنین فعالیت های جهادی خود بین مردم گیلان شناخته می شود از جمله خیّرینی بوده که فعالیت های بسیاری را به ویژه در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر از خود به یادگار گذاشته است.

در شرایط فعلی کشور، همبستگی اجتماعی و مشارکت های مردمی، از راه های موثر در جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز است و نمونه های موفقی در برخی شهرهای استان گیلان نیز مشاهده شده است. نقش مدیران شهری در سازماندهی حرکت های خودجوش مردمی نقشی غیرقابل انکار است و انتظار می رود در تمامی شهرهای استان، مدیران شهری نسبت به این مساله توجه ویژه ای داشته باشند.

در شهررشت نیز اقدامات جالب توجهی توسط برخی چهره ها و همچنین گروه های مردمی و جهادی صورت گرفته است که در آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

شایان ذکر است مرکز بهداشت کیاشهر به عنوان تنها مرکز دولتی خدمات رسان درمانی در بندر کیاشهر شناخته می شود. مسئولیت این مرکز بر عهده سرکار خانم دکتر حالتی است و زحمات ایشان و سایر همکارانشان نیز در روزهای مقابله با کرونا، شایسته تقدیر است.